• ik heb 10000000000000000000000000000000000000000000 puisten kan iemand me helpen hoe ik geen littekens krijg maar die puiste wel weg ZO SNEL MOGELIJK AUB??? Hyperrrrrr


    ?

    oh, the most important thing: GET YOUR HANDS OF YOUR FACE (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Niet eraan klauwen, voldoende zonlicht geven en van die cremes en facewash enzo gebruiken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik had vroeger ook best wel wat puistjes, maar ze zijn nu bijna allemaal wel alleen als ik veel stress of ongesteld moet worden heb ik ze nog. Ik ben aan de pil en ik gebruik

    en nog zoiets in een klein tubetje en dat droogt wel goed uit. Naja die dingen hebben mij best wel goed geholpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avifors schreef:
    (...)

    Meet buiten komen en in de zon zitten, dan drogen ze ook uit (krul)

    Dat niet, daarvan wordt je huid juist dikker, op korte duur lijkt het alsof ze weg gaan, maar later worden het er alleen maar meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Devin schreef:
    Inhale. Exhale. Don't give a shit about it.


    I´m nothing special.

    Naar een dermatoloog of dokter een voorschot gaan halen voor Skinoren. Die heb ik van mijn dermatoloog en het helpt echt heel goed (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Levine schreef:
    (...)

    MAAR, die helpt wel écht heel goed.
    Plus je moet geen chocola/junkfood eten :Y)


    Chocola = fabeltje.

    Anyway, hoezo máár? Het is niet duur hoor :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Chocola = fabeltje.

    Anyway, hoezo máár? Het is niet duur hoor :'D


    Misschien als ze het zelf moet betalen, dat ze het wel duur vind?
    Chocola is écht geen fabeltje. Chocola is vet, en dat is slecht voor je huid. PURE chocola, daarentegen, échte pure.. is met bepaalde mate, wel goed voor je.

    Mijn broertje heeft heel erg veel last van puistjes. Als hij veel hagelslag en andere chocola eet, wordt het erger, mindert hij dan worden zijn puisten echt minder.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Misschien als ze het zelf moet betalen, dat ze het wel duur vind?
    Chocola is écht geen fabeltje. Chocola is vet, en dat is slecht voor je huid. PURE chocola, daarentegen, échte pure.. is met bepaalde mate, wel goed voor je.

    Mijn broertje heeft heel erg veel last van puistjes. Als hij veel hagelslag en andere chocola eet, wordt het erger, mindert hij dan worden zijn puisten echt minder.


    Dan ben je er gevoelig voor, maar het blijkt een fabeltje te zijn ;] Sommigen mensen zijn gewoon gevoelig voor bepaalde producten en dergelijke waardoor 't erger wordt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke, let op mijn woorden. Mijn gezicht was ook vre-se-lijk. Je kan deze puisten niet in een weekje ofzo laten verdwijnen... Ga naar de huisarts, die zal je wss een middeltje geven. Ik kreeg Eryacne. je moet hem iets van 6/8 weken lang op je gezicht smeren en daarna merk je dat die puisten langzamerhand weggaan. Je moet wel geduld hebben.. Ik heb nog wel van die littekens, maar iedereen zegt nu tegen me: Je puisten zijn weg he?
    Dus dit is echt een aanrader! SUCCES
    (krul)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:27 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ben je er gevoelig voor, maar het blijkt een fabeltje te zijn ;] Sommigen mensen zijn gewoon gevoelig voor bepaalde producten en dergelijke waardoor 't erger wordt.


    Dan is dat bij zo'n beetje iedereen die ik ken xd?


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ben je er gevoelig voor, maar het blijkt een fabeltje te zijn ;] Sommigen mensen zijn gewoon gevoelig voor bepaalde producten en dergelijke waardoor 't erger wordt.

    @Levine
    Ik geef haar gelijk hoor! Ik eet nog steeds even veel vettige dingen -patat bijv.- en het wordt er niet zo meer van ofzo.. Dus het is echt bij iedereen anders. Niet iedereen heeft er last van.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:30 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Levine schreef:
    (...)

    Dan is dat bij zo'n beetje iedereen die ik ken xd?


    Er zijn dan blijkbaar veel mensen die er gevoelig voor zijn, maar het geld nog altijd niet voor iedereen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Levine schreef:
    (...)

    Misschien als ze het zelf moet betalen, dat ze het wel duur vind?
    Chocola is écht geen fabeltje. Chocola is vet, en dat is slecht voor je huid. PURE chocola, daarentegen, échte pure.. is met bepaalde mate, wel goed voor je.

    Mijn broertje heeft heel erg veel last van puistjes. Als hij veel hagelslag en andere chocola eet, wordt het erger, mindert hij dan worden zijn puisten echt minder.

    Chocolade is wel een fabeltje.. Dat heeft mijn dermatoloog gezegd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Exposito schreef:
    Benzhylperoxide hydrogel
    Te kopen bij de apotheek :Y)


    Your make-up is terrible