• stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.

    Dus. Wie kon het in één keer lezen?
    Ikke wel. (A)

    Captain schreef:
    (...)
    Wél aan het begin van een zin...

    Weet ik, dat is ook en fout in de tekst. Ik heb ergens gelezen dat veel meer dan 55% het kan lezen, dat juist bijna iedereen het kan lezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    OHMYEMMA schreef:
    ik hihi


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    StJimmy schreef:
    Bijna iedereen kan dat lezen,niet slechts 55%.

    @ Devin
    Dyslecten kunnen dat vaak beter lezen omdat als je dyslexie heb je gewend ben om over fouten heen te lezen,je ziet die fout niet je lees wat je denk dat er moet staan.
    Trouwens dyslexie is zonder hoofdletter

    Waar ik heb dyslexie:Y) in het begin had ik niet eens door dat de letters waren omgedraait (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Devin schreef:
    Die is al oud (: En volgens mij kan iedereen zonder Dyslexie hem zeker lezen, met dyslexie misschien ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik kon het lezen (A)

    Medieval schreef:
    Haha, ik kon het in een keer lezen *ego*

    Ikkeuh! Want je ogen lezen alleen de eerste en de laattse letter ofzo...

    Maar... als iedereen het kan lezen, waarom kan dan maar 55% van de mensen het lezen?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Maar... als iedereen het kan lezen, waarom kan dan maar 55% van de mensen het lezen?

    Omdat ze of onze taal niet kunnen lezen of niet kunnen lezen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fragile schreef:
    Ikke, heb altijd pas door dat het fout staat als ik de eerste zin uit heb. Dan denk ik 'ohja, dat was dit.' :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    SYN schreef:
    lol, al heel oud. Ik kan 'm ook in 't Engels, Duits, en Frans.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik.


    Believe in yourself, change the world.

    Fragile schreef:
    Ikke, heb altijd pas door dat het fout staat als ik de eerste zin uit heb. Dan denk ik 'ohja, dat was dit.' :'D

    Lowl ik kon hem lezen (';


    Only those who listen can hear

    Medieval schreef:
    Haha, ik kon het in een keer lezen *ego*