• stelchs 55% van de msenen kan dit leezn: Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar, het wrood als gheeel.

    Dus. Wie kon het in één keer lezen?
    Ikke wel. (A)

    Revelio schreef:
    Las het in één keer door.(joehoe)

    StJimmy schreef:
    Bijna iedereen kan dat lezen,niet slechts 55%.

    @ Devin
    Dyslecten kunnen dat vaak beter lezen omdat als je dyslexie heb je gewend ben om over fouten heen te lezen,je ziet die fout niet je lees wat je denk dat er moet staan.
    Trouwens dyslexie is zonder hoofdletter

    Er hoort trouwens een spatie na een komma te staan. (cat)

    StJimmy schreef:
    Bijna iedereen kan dat lezen,niet slechts 55%.

    @ Devin
    Dyslecten kunnen dat vaak beter lezen omdat als je dyslexie heb je gewend ben om over fouten heen te lezen,je ziet die fout niet je lees wat je denk dat er moet staan.
    Trouwens dyslexie is zonder hoofdletter


    Ze had het gewoon goed hoor, het stond aan het begin van de zin. :S


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Ze had het gewoon goed hoor, het stond aan het begin van de zin. :S


    Ze bedoelt mijn reactie op de eerste pagina (:


    Olive

    Ik kan het lezen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Die ken ik al heeeel lang en ik heb het inderdaad altijd al kunnen lezen. Ik vraag me eerlijk gezegd af, wie niet.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Is het soms een of andere 'must' geworden om in elke topic elkaar af te katten?
    Het is toch veel aangenamer om op een vriendschappelijke en beleefde manier met elkaar om te gaan in plaats van constant aan elkaars staart te trekken? (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Aguamenti schreef:
    Ik kan hem lezen:Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Devin schreef:
    (...)

    Mijn broer kan dit totaal niet lezen, hij zegt dat het moeilijk is dan een normale tekst. Hij moet er ook lang over doen om het ongeveer juist te lezen.
    En de wereld zal heus niet vergaan als ik Dyslexie schrijf (:

    Oh vreemd, de mensen die ik ken en dyslectisch zijn kunnen het juist heel makkelijk lezen.

    Nee weet ik, ik zeg het alleen even omdat ik het best vreemd vind staan.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    505 schreef:
    Ja ik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Aguamenti schreef:
    Ik kan hem lezen:Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ZeroGravity schreef:
    Die ken ik al heeeel lang en ik heb het inderdaad altijd al kunnen lezen. Ik vraag me eerlijk gezegd af, wie niet.


    Dat van die 55% is over het algemeen nonsens. Ik weet niet of jullie die ene kennen met dat masker, maar 1/3 van de bevolking zou de holle kant kunnen zien, dus niet waar...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Deze ken ik al, en ja, ik kom hem meteen al lezen :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kende 'm al, maar toen kon ik 'm ook in een keer lezen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jep kan het lezen is al zooo oud xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.