• En dat is dan nog erg zacht uitgedrukt!
    Mijn oma belde me net huilend wakker met het nieuws dat ze uit haar appartementje wordt gezet.
    Mijn oma is altijd op tijd met het betalen van de huur, kuist de hal en de trap wanneer het moet, zelfs als het niet moet ook en ze houdt zich strikt aan de regels.
    Mijn oma is 80 jaar en niet zo goed te been meer...en dan gaan ze die arme vrouw op straat zetten?
    Aaargh, ik ben echt woedend!
    Mijn oma wordt op straat gezet omdat de huisbaas plots alles wilt verkopen.
    Ik vind niet dat dat zomaar kan...wie weet hoe lang mijn oma nog maar heeft om iets nieuw te kopen.
    Mijn moeder zei dat ze wel bij ons mocht komen wonen, maar dat wil ze niet omdat ze denkt dat we anders sommige dingen niet meer kunnen als zij er is.
    En ook omdat ze niet op iemands anders kosten wilde leven.
    Ik vind dat bullshit...


    Njha, dit moest er gewoon even uit...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tja, als die huisbaas alles wil verkopen, neem ik aan dat iedereen op straat wordt gezet. Het ligt in dit geval niet aan je oma.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ahh dat is echt triest.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kan ik begrijpen dat je boos bent :S
    Wat een asshole..


    Stop wishing, Start doing..

    Kan dat zomaar, zonder opzegging van het contract of weet ik veel hoe dat gaat? Maar het is wel heel naar voor je oma...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is k*t. ;O Probeer je oma tog nog maar over te halen om bij jullie te komen wonen. Zeg dat het gezelliger is en het absoluut niet stoort voor jullie.

    Wnr wordt ze eruit gezet? :S


    Ik wil een tuin vol egels

    Je oma heeft nog genoeg tijd i guess. Toen ze er in trok moest ze een opzeg termijn hebben besproken met de huisbaas. Of het nou op papier of mondeling is gebeurd, hij moet zich daar aan houden. Daarbij kan hij wel alles verkopen, maar móet hij een nieuwe plek voor je oma vinden.


    Forever.

    Volgens mij mag hij dat niet zomaar. Behalve als dat natuurlijk in haar huurcontract staat. Volgens mij moet je minstens enkele maanden op voorhand aan je huurders laten weten als je van plan bent om hun huis te verkopen. Afijn, ik ben geen jurist, maar volgens mij was dat wel zoiets. Kijk eens rond op het internet zou ik zeggen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ze krijgt toch wel geld voor een nieuwe huis/appartement, want dat was ook bij mijn tante. Maar die huizen werden gesloopt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Awh, dat is echt vervelend voor je oma!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Snuggly schreef:
    Je oma heeft nog genoeg tijd i guess. Toen ze er in trok moest ze een opzeg termijn hebben besproken met de huisbaas. Of het nou op papier of mondeling is gebeurd, hij moet zich daar aan houden. Daarbij kan hij wel alles verkopen, maar móet hij een nieuwe plek voor je oma vinden.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Laat anders je oma tijdelijk bij jullie wonen en dan kun je altijd nog naar een bejaardenhuis op zoek?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    Laat anders je oma tijdelijk bij jullie wonen en dan kun je altijd nog naar een bejaardenhuis op zoek?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Atiras schreef:
    Laat anders je oma tijdelijk bij jullie wonen en dan kun je altijd nog naar een bejaardenhuis op zoek?


    Kill them with kindness.