• Ja, serieus. Ik moest gisteren iets voor mijn papa op een blaadje schrijven en toen heb ik mijn broer zijn stylo gebruikt. Wel, daarnet zat hij helemaal te tieren dat ik van zijn dingen moet blijven en begon hij met dingen te smijten en tegen muren te slaan. Ook heeft hij een paar van mijn dingen kapot gemaakt. Serieus, wat scheelt er met dat kind. Dat mijn ouders hem in een instelling steken -.- Dude, take a pill.


    Olive

    Dats wel een beetje vaag.. hahaha.

    Ik zelf heb autisme en het komt best wel overeen, soms heb je ineens een woedeuitbarsting, over stomme dingen ja.
    maar ik heb dus dat ik het vaak niet herinner, ik vind dat je het irritant mag vinden.. maar dat je zegt over een gesticht is niet leuk, ik heb zelf 15 weken in een instelling gewoond omdat mijn ouders het niet meer aankonden en ik heb daar geprobeert om zelfmoord te plegen.
    Het is niet leuk, niet voor degene die het heeft maar ook niet voor de familie.
    Dat weet ik, ik vind het ook niet fijn als ik kwaad word en waarschijnlijk je broertje ook niet.
    Je moet de leuke dingen van hem meer zien dan de rare dingen, dat helpt al een stuk.
    Ik hoop dat het goed komt met je broertje, ik was namelijk rond die leeftijd ook erger als nu.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    mijn broertje is negen, en het zelfde verhaal.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Insouciance schreef:
    Ik zelf heb autisme en het komt best wel overeen, soms heb je ineens een woedeuitbarsting, over stomme dingen ja.
    maar ik heb dus dat ik het vaak niet herinner, ik vind dat je het irritant mag vinden.. maar dat je zegt over een gesticht is niet leuk, ik heb zelf 15 weken in een instelling gewoond omdat mijn ouders het niet meer aankonden en ik heb daar geprobeert om zelfmoord te plegen.
    Het is niet leuk, niet voor degene die het heeft maar ook niet voor de familie.
    Dat weet ik, ik vind het ook niet fijn als ik kwaad word en waarschijnlijk je broertje ook niet.
    Je moet de leuke dingen van hem meer zien dan de rare dingen, dat helpt al een stuk.
    Ik hoop dat het goed komt met je broertje, ik was namelijk rond die leeftijd ook erger als nu.


    Ik meende het niet van die instelling, dat was sarcasme. Ik weet namelijk en begrijp ook dat mensen daar hebben gewoond.


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Ik meende het niet van die instelling, dat was sarcasme. Ik weet namelijk en begrijp ook dat mensen daar hebben gewoond.

    Dat snapte ik wel, maar het is niet zo leuk om te lezen.
    Snap je? (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.