• Ja, serieus. Ik moest gisteren iets voor mijn papa op een blaadje schrijven en toen heb ik mijn broer zijn stylo gebruikt. Wel, daarnet zat hij helemaal te tieren dat ik van zijn dingen moet blijven en begon hij met dingen te smijten en tegen muren te slaan. Ook heeft hij een paar van mijn dingen kapot gemaakt. Serieus, wat scheelt er met dat kind. Dat mijn ouders hem in een instelling steken -.- Dude, take a pill.


    Olive

    Hingucker schreef:
    (...)

    Dan zou ik toch eens naar een doktor gaan ofzo, misschien heeft hij een stoornis.


    Ik denk al langer aan ADHD zoals men hierboven zegt, maar mijn ouders weigeren het te gaan controleren ):


    Olive

    twizzle schreef:
    dat gaat wel een beetje te ver ;o


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Capulet schreef:
    Aah midgets.


    Don't make fun of midgets...

    Oh en klinkt idd als een agressieve vorm van ADHD.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:20 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Devin schreef:
    (...)

    Ik denk al langer aan ADHD zoals men hierboven zegt, maar mijn ouders weigeren het te gaan controleren ):


    dan scheelt er niet alleen iets aan je broer maar ook aan je ouders Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hezus?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Hezus?


    Jups Hezus, ik mag niet meer met Jezus schelden :'D


    Olive

    Net mijn zusje. En mijn zusje het Ira en heel toevallig betekend dat in het Latijn woede. Alsof mn ouders het wisten, dat ze zo'n rot kind zou worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Devin schreef:
    (...)

    Jups Hezus, ik mag niet meer met Jezus schelden :'D


    Ik las serieus toen ik die topicnaam zag dat er stond He zus, rontkind ;D
    Maar ik denkt net als de rest dat het een soort ADHD is wat hij heeft.


    Kill them with kindness.

    NYC schreef:
    Net mijn zusje. En mijn zusje het Ira en heel toevallig betekend dat in het Latijn woede. Alsof mn ouders het wisten, dat ze zo'n rot kind zou worden.


    Ze hadden het gezien in hun glazen bol (cat)


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Jups Hezus, ik mag niet meer met Jezus schelden :'D

    En dit vind je serieus een goed alternatief?
    Ik kan veel hebben, maar dit vind ik echt respectloos.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Devin schreef:
    (...)

    Ze hadden het gezien in hun glazen bol (cat)

    Hahaha jaa (cat) Nee, maar mijn zusje wordt heel snel boos om alles wat je zegt, ze kan zich niet concentreren, ze heeft dyslexie en huilt overal om. Naja ze heeft dus ADD een soort ADHD.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    En dit vind je serieus een goed alternatief?
    Ik kan veel hebben, maar dit vind ik echt respectloos.


    Sorry hoor, wat moet ik dan zeggen, kanker?


    Olive

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha jaa (cat) Nee, maar mijn zusje wordt heel snel boos om alles wat je zegt, ze kan zich niet concentreren, ze heeft dyslexie en huilt overal om. Naja ze heeft dus ADD een soort ADHD.


    Mijn broer heeft ook dyslexie en kan zich ook niet concentreren. Huilen doet hij niet, bij hem is dat vechten en dingen kapot maken.. ): Sux.


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Mijn broer heeft ook dyslexie en kan zich ook niet concentreren. Huilen doet hij niet, bij hem is dat vechten en dingen kapot maken.. ): Sux.

    Nou mijn zusje huilt omdat ze boos wordt. Dus je ergens komt het wel overeen. Ik weet iniedergeval hoe kut het is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Nou mijn zusje huilt omdat ze boos wordt. Dus je ergens komt het wel overeen. Ik weet iniedergeval hoe kut het is.


    Ach kinderen :'DD


    Olive