• Ja, serieus. Ik moest gisteren iets voor mijn papa op een blaadje schrijven en toen heb ik mijn broer zijn stylo gebruikt. Wel, daarnet zat hij helemaal te tieren dat ik van zijn dingen moet blijven en begon hij met dingen te smijten en tegen muren te slaan. Ook heeft hij een paar van mijn dingen kapot gemaakt. Serieus, wat scheelt er met dat kind. Dat mijn ouders hem in een instelling steken -.- Dude, take a pill.


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Ach kinderen :'DD

    Verschrikkelijk. Ik hoop maar dat ik later normale kinderen krijg :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, je omschrijft gewoon zo ongeveer mijn broertje :'3

    Dus ja, ik weet precies hoe facking irritant en kut en zo dat kan zijn. Hij had ooit pilletjes, daar werd ie wel rustig van, maar ook levenloos, en dus hebben mijn ouders hem daar vanaf gehaald. Ze praten heel veel met hem en met ons over zijn beperking en zo en het gaat nu wel beter. Misschien ook omdat ie wat ouder wordt en beter beseft wat hij heeft? Hij is nu 13, dus ik hoop dat dat met jouw broertje ook gebeurd :')
    Ik had volgens mij ergens gelezen dat ie 10 is?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LetMeBe schreef:
    (...)
    En dit vind je serieus een goed alternatief?
    Ik kan veel hebben, maar dit vind ik echt respectloos.

    Jesús.
    In feite zegt ze gewoon Jezus in het spaans want zo klinkt dat
    ownage.

    Devin schreef:
    (...)

    Sorry hoor, wat moet ik dan zeggen, kanker?

    --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    --'


    Ik vind een beetje dat je je aanstelt. Technisch gezien zegt ze niets fout met d'r Hezus. Ik vind het respectlozer als je elke keer Jezus gebruikt ;3.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:54 ]


    To infinity and beyond •

    Soundeffect schreef:
    Omg, je omschrijft gewoon zo ongeveer mijn broertje :'3

    Dus ja, ik weet precies hoe facking irritant en kut en zo dat kan zijn. Hij had ooit pilletjes, daar werd ie wel rustig van, maar ook levenloos, en dus hebben mijn ouders hem daar vanaf gehaald. Ze praten heel veel met hem en met ons over zijn beperking en zo en het gaat nu wel beter. Misschien ook omdat ie wat ouder wordt en beter beseft wat hij heeft? Hij is nu 13, dus ik hoop dat dat met jouw broertje ook gebeurd :')
    Ik had volgens mij ergens gelezen dat ie 10 is?


    Jups, 10 jaar oud. We praten ook wel, dat wel, maar soms word ik gewoon gestoord van en schreeuw ik gewoon terug, wat hem nog bozer maakt. Ik hoop echt dat hij er snel over is of dat ik snel het huis uit ben :'D Nee, oke, dat wil ik mijn ouders niet aandoen.


    Olive

    Claw schreef:
    Veranika! Pak je spullen en kom hierheen! De deur staat open hé, dan gaan we even een nachtje 'lol maken.'
    Oké, anyways.. Wtf, mijn zusje is ook zo. Zij wordt ook 9 of 10, weet niet meer HAHA, en ze is super irritant. Net zoals jouw broertje, maar dan nog veel erger. So .. haat-aan-irritante-zusjes-broertjes-club oprichten?


    Im in!


    Behind the laughter it actually means something.

    Claw schreef:
    Veranika! Pak je spullen en kom hierheen! De deur staat open hé, dan gaan we even een nachtje 'lol maken.'
    Oké, anyways.. Wtf, mijn zusje is ook zo. Zij wordt ook 9 of 10, weet niet meer HAHA, en ze is super irritant. Net zoals jouw broertje, maar dan nog veel erger. So .. haat-aan-irritante-zusjes-broertjes-club oprichten?


    -out-


    I´m nothing special.

    Devin schreef:
    (...)

    Jups, 10 jaar oud. We praten ook wel, dat wel, maar soms word ik gewoon gestoord van en schreeuw ik gewoon terug, wat hem nog bozer maakt. Ik hoop echt dat hij er snel over is of dat ik snel het huis uit ben :'D Nee, oke, dat wil ik mijn ouders niet aandoen.


    Ja, dat heb ik ook. Echt. Kan me soms zó boos maken dan en zo gefrustreerd raken dat ik denk "FUCK IT. Ik ga niet volwassen doen ik wil even gillen 8'D"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Levine schreef:
    (...)

    Ik vind een beetje dat je je aanstelt. Technisch gezien zegt ze niets fout met d'r Hezus. Ik vind het respectlozer als je elke keer Jezus gebruikt ;3.

    Het is wel overduidelijk dat ze hiermee gewoon hetzelfde bedoelt en hetzelfde wil zeggen, dus eigenlijk zegt ze gewoon Jezus. Ze zou best even rekening kunnen houden met mensen die zich eraan storen als mensen overal Jezus achteraan roepen. Dat moet niet teveel gevraagd zijn, vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Het is wel overduidelijk dat ze hiermee gewoon hetzelfde bedoelt en hetzelfde wil zeggen, dus eigenlijk zegt ze gewoon Jezus. Ze zou best even rekening kunnen houden met mensen die zich eraan storen als mensen overal Jezus achteraan roepen. Dat moet niet teveel gevraagd zijn, vind ik.


    Ohmy - dit is gewoon een zinloze discussie. Ik mag zeggen wat ik wil, als ik Jezus of Hezus zeg, who cares. Er zijn genoeg mensen die geen rekening houdt met andere en daar hoeft niemand me op te wijzen. Ik scheld hoe ik wil, ik zeg wat ik wil. Thankyou & goodnight.


    Olive

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Het is wel overduidelijk dat ze hiermee gewoon hetzelfde bedoelt en hetzelfde wil zeggen, dus eigenlijk zegt ze gewoon Jezus. Ze zou best even rekening kunnen houden met mensen die zich eraan storen als mensen overal Jezus achteraan roepen. Dat moet niet teveel gevraagd zijn, vind ik.


    Dat jij die link legt, kan zij ook niets aan doen. Je spreekt het in het spaans wel zo uit trouwes. Ik zie het probleem niet - en ik ben gelovig.


    To infinity and beyond •

    Zit hij met iets? Misschien dattie daarom agressief reageerd op dingen.

    Doet me denken aan mijn little bro. Hij heeft geen ADHD-vorm, maar PDD-NOS. Een vorm van autisme. Hij heeft een hele lage pijngrens (stoot zijn teen en huilt zijn ogen uit zijn kop), en weet niet waar de grenzen liggen (gaat met "stoeispelletjes" altijd nét een stapje te ver, nog altijd lachend, denkend dat het bij het spel hoort). Misschien heeft je broertje een vorm van autisme? Ik vind het wel ridicuul van je ouders dat ze hem niet willen laten testen. Meestal komt het juist rond deze leeftijd naar voren, en nou, je ziet het...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Devin schreef:
    (...)

    Vast niet, hij is heel zijn leven al zo agressief, sinds het momenet dat hij kon lopen kon hij slaan, zelfs toen hij nog zat, sloeg hij.

    @CountMeIn; een balpen :x
    @Dilara: HEEL GRAAG!

    Kom maar schatje! <3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 20:59 ]


    We accept the love we think we deserve.