• Ik wil zo graag huilen, even alles er uit laten komen, maar het wil gewoon niet werken, zelfs niet als ik de zieligste liedjes luister, zielige gedichten lees en ga zo maar door

    I want tears to roll over my cheeks
    To cry for once again
    To cry all my fears out
    So I can be releaved again at the end

    But it looks like I don't have any tears left
    Like I excist out nothing else then stone
    I feel like an Ice queen
    Just so cold

    I want to feel relieved again
    To know I can let everything go
    But somehow I can't
    I just can't

    I don't know a reason
    I don't know why
    Did I do something wrong?
    Does God wants to punish me?

    You may think I'm smart enough to know
    But that isn't true
    I don't know anything
    I haven't experienced enough about it

    I feel so weak from the inside
    I try too be strong
    It's failing
    But even then
    I can't cry my fears away


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Waarom wil je huilen? Anyways, snij gewoon uien! (:


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Waarom wil je huilen? Anyways, snij gewoon uien! (:

    Ik zit in een nogal rotte periode en die wil ik vergeten. Dat gaat alleen niet. Het lijkt wel of ik gewoon vast zit tussen meligheid en mezelf down voelen, depressief. En ik wil gewoon even een keer goed huilen, om de opluchting te voelen.
    Ui snijden werkt niet, ik kan daar gek genoeg tegen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik zit in een nogal rotte periode en die wil ik vergeten. Dat gaat alleen niet. Het lijkt wel of ik gewoon vast zit tussen meligheid en mezelf down voelen, depressief. En ik wil gewoon even een keer goed huilen, om de opluchting te voelen.
    Ui snijden werkt niet, ik kan daar gek genoeg tegen

    Awe, arm kind toch. Heel veel sterkte en als ik iets voor je kan doen of als je even wilt praten via PB zeg je het maar hoor! Als huilen niet werkt, moet je het gewoon even in je kussen uitschreeuwen. Dat lucht soms ook wel op.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Awe, arm kind toch. Heel veel sterkte en als ik iets voor je kan doen of als je even wilt praten via PB zeg je het maar hoor! Als huilen niet werkt, moet je het gewoon even in je kussen uitschreeuwen. Dat lucht soms ook wel op.

    Bedankt voor je steun <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Mooi gedichtje. Ik snap wat je bedoelt.
    Ik heb gelijkaardig gevoel. Ik wil het ook uithuilen, maar het gaat er gwn niet uit. Huilen gaat wel.. Alleen gaan die negatieve gevoelens niet weg ):
    Veel sterkte. x


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Mooi gedichtje. Ik snap wat je bedoelt.
    Ik heb gelijkaardig gevoel. Ik wil het ook uithuilen, maar het gaat er gwn niet uit. Huilen gaat wel.. Alleen gaan die negatieve gevoelens niet weg ):
    Veel sterkte. x

    Mwaja, bij mij lukt het huilen ook niet


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful