• Zo voel ik me dus soms als mijn abo's wel mijn verhaal lezen maar nooooit reageren hahaha. Ben ik de enige die zich dan zo voelt?

    Ach, mij maakt het niet uit of ze nou wel of niet reageren. Ik schrijf altijd nog voor mezelf, omdat ik het leuk vind, en niet om de reactie's of de kudo's.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Haha, dat heb ik ook wel eens. (:

    Betrayal schreef:
    Ach, mij maakt het niet uit of ze nou wel of niet reageren. Ik schrijf altijd nog voor mezelf, omdat ik het leuk vind, en niet om de reactie's of de kudo's.

    Ik vind juist reacties motiverend, daarom heb ik het ook graag als lezers welles wat zeggen ^^

    Mwa, ik soms. Maar ik lees ook mijn abo's en reageer soms ook niet hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het soms ook wel spijtig dat ik niet veel reacties krijg (in het begin v/e verhaal krijg je er veel en plots begint dat echt ... uit te drogen zegmaar) maar toch schrijf ik omdat ik het zelf leuk vindt. Maar honestly, iedereen wil veel - positieve - reacties.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ik vind het soms ook wel spijtig dat ik niet veel reacties krijg (in het begin v/e verhaal krijg je er veel en plots begint dat echt ... uit te drogen zegmaar) maar toch schrijf ik omdat ik het zelf leuk vindt. Maar honestly, iedereen wil veel - positieve - reacties.

    Precies, dat vind ik best jammer. Ik begrijp wel als er welles een reactie ofzo niet geplaatst kan worden, maar je zet het online omdat je de meningen van anderen wilt (tenminste ik wel, anders zet ik het verhaal niet online) ook al is het negatief (moet wel niet onzinnig zijn, opbouwend het liefst), dan heb je er tenminste wat aan ^^

    Ik vind het ook jammer, want ik vind dat echt fijn om feedback te krijgen (en te geven). Ik geef altijd een reactie bij de stories ie ik lees (:

    Ik ook, maar ik gaf vroeger ook nooit reacties. Totdat ik zelf verhalen begon te schrijven en de waarde begon te begrijpen van reacties (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Monkeyslut schreef:
    Ik vind het soms ook wel spijtig dat ik niet veel reacties krijg (in het begin v/e verhaal krijg je er veel en plots begint dat echt ... uit te drogen zegmaar) maar toch schrijf ik omdat ik het zelf leuk vindt. Maar honestly, iedereen wil veel - positieve - reacties.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het zelf ook wel jammer, maar ik ben blij dat de gene die reageren altijd reageren. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, soms. Maar ik ben blij dat er toch nog altijd mensen zijn die wel reageren (: En om heel eerlijk te zijn, reageer ikzelf ook niet altijd :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb 34 abo's en maar ong. 6 reacties -.-


    Olive

    Memphis schreef:
    Haha, soms. Maar ik ben blij dat er toch nog altijd mensen zijn die wel reageren (: En om heel eerlijk te zijn, reageer ikzelf ook niet altijd :x.


    We accept the love we think we deserve.

    Monkeyslut schreef:
    Ik vind het soms ook wel spijtig dat ik niet veel reacties krijg (in het begin v/e verhaal krijg je er veel en plots begint dat echt ... uit te drogen zegmaar) maar toch schrijf ik omdat ik het zelf leuk vindt. Maar honestly, iedereen wil veel - positieve - reacties.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Op zich doet het me al een plezier dat ik zie dat ze het lezen, maar die reacties motiveren me wel, ja. Ik heb dan ook wel eens zo iets van: 'Geen reactie? -Pruillipje-' Maar ik heb sowieso niet veel abo's op mijn grootste story, maar de abo's die ik heb, daarvan weet ik dat ze mijn stroy met plezier lezen, en ook al heb ik af en toe wat lange pauzes tussen de hoofdstukken door, toch blijven ze wachten. Dat is voor mij al een hele mooie reactie! :Y)


    Let it come and let it be