• Ik noem even de mannelijke persoon Alex.



    Alex gaat op een ondekkingsreis naar een onbekend eiland, zijn schip strandt en hij spoelt aan op een eiland met zijn maten. Ze ontdekken de Water amazones die geen mannen hebben die vruchtbaar zijn, dus moeten ze het doen met de mannen die ze naar het eiland lokken door schipbreuk. Alex zijn maatjes -oke nu wordt het even akward- worden allemaal verkracht -Nja niet in die zin eerst verleid- en daarna in het water gesleurd en hun kelen worden doorgesneeën.

    Nefele is een water amazone die voor het eerst meedoet met het ritueel, maar eigenlijk wilt ze geen baby of een man. De vrouwen binden Alex voor haar vast om zijn spermacelletjes te doneren, maar Nefele wilt het niet en probeert door allemaal listige trucs ervoor te zorgen dat het niet hoeft te gebeuren. En dan raken ze verliefd op elkaar :'D

    Titel?


    SLOAN.

    Het klinkt een beetje vaag... misschien kan je er wel een heel goed verhaal van maken hoor, dat weet ik niet.
    Maarja, je kan het altijd proberen.

    Je weet wat ik ervan vind :-)

    Een een titel, pssh, geen idee dude. Snuffel eens in songteksten :Y)

    Celestial schreef:
    Het klinkt een beetje vaag... misschien kan je er wel een heel goed verhaal van maken hoor, dat weet ik niet.
    Maarja, je kan het altijd proberen.


    Ik ben ook slecht in samenvattingen maken. :'D


    SLOAN.

    Celestial schreef:
    Het klinkt een beetje vaag... misschien kan je er wel een heel goed verhaal van maken hoor, dat weet ik niet.
    Maarja, je kan het altijd proberen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb geen idee voor ene titel, maar geweldig verhaal!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.