• hoi,

    Ik heb sinds groep 1 op de lagere school al een beste vriendin,Alles verandere toen we werden opgesplits in groep 5.Mijn Bf kreeg een nieuwe Bf en hun gingen mij steeds uitschelden,pesten en dat soort dingen.De nieuwe Bf van haar heeft me ook wel eens geslagen en ik had haar terug geslagen kreeg ik een preek van al haar vrienden dat IK was begonnen met ruzie maken en pesten.Ik wou niet meer naar school,In groep 6 was de heftigste schooljaar van mij ooit.Ik had een andere vriendin(Lana),Ze had al ruzie met dat meisje die mij had geslagen,en lana ging dus ook steeds vechten met haar.En ik had steeds ruzie met mijn BF.Ik voelde me echt niet prettig dat schooljaar.In groep 7 was het nog redelijk maar eind groep 7 gingen haar nichten me aanspreken op iets wat zij had gedaan.Ik durf niks terug te zeggen en heb het tegen mijn ouders verteld.Ze vonden me gelijk zielig enzo.In groep 8 had ik een vriendje,Mijn Bf(wat eigelijk mijn Bf niet meer was)was ook verliefd op hem,En gaf overal comentaar op mij.Toen het uitging had ze naar 1 dag verkering met mijn ex.Ik was al een tijdje fan van Th eigelijk al in groep 7.Maar mijn 'BF' ging voor mijn neus,mijn poster kapot maken,Ik had haar een stomp gegeven,Ik kreeg straf.Ze heeft me uitgescholden voor emo,en ze zei ook : Shanice?jij vind die emo's toch mooi?ze snijden zichzelf hé?Doe jij da ook?Nou?Nou?..Ik kon wel janken.Maar nu ik in de eerste zit.Mis ik mijn klas echt heel erg,en ik kan wel elke dag janken(maar dat doe ik niet),en het rare is dat is dat meisje ook mis.Terwel ze tegen mij heeft gezegt : Ik ga jou niet missen,want het was toch een k*t school.Het doet pijn om dat te horen,maar toch mis ik haar,als bf.


    Wrm mis ik haar??ik weet het echt niet....
    Ze zegt niks tegen me op msn en als ik haar tegen kom ook niet,En als ik iets tegen haar zeg krijg ik gelijk een grote mond...
    Ik weet heus wel dat ze niet alle ruzie's heeft veroorzaakt,Maar ik kan mezelf nu niet meer zo goed zijn,Want ik heb bijna geen zelfvertrouwen meer....

    En niet denken dat ik dit maar als grap zeg want ik voel me heel verdrietig nu....En ik kwam er net op omdat ik mijn foto album aan het doorbladeren was,en ik met nog een meisje uit mijn oude klas op msn heb gepraat....


    Noujah xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Weet je ik snap precies hoe je je voelt. Ik ben zeg maar in de zomervakantie na groep 6 verhuisd en in groep 7 kwam ik in een nieuwe klas op een nieuwe school. Het waren twee kutjaren voor me. Ik voelde me hier niet thuis en ik kon mezelf niet zijn. Ik raakte toen heel erg in de knoop met mezelf...zo erg dat ik gewoon enge gedachtes had en sommige uitvoerde enzo..ik denk dat je me wel snapt. Ik had/heb echt een hekel eraan, sommige van die mensen noem ik niet eens meer bij naam. Maar in 't begin van de eerste miste ik ze toch. En bij jou is dat helemaal begrijpelijk want je bent toch met ze opgegroeid en naja je kent ze toch zo'n 8 jaar weet je. Dus het is niet raar. Het is begrijpelijk. Laat het gevoel gewoon toe, huil desnoods, dat lucht op. En probeer het te verwerken. Anders dan is het heel moeilijk om verder te gaan.

    stertke!
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    ik snap je helemaal ;)
    maar misschien is het omdat je nu in de 1e zit.. ales is anders je bent er niet aan gewent.. nou had ik het persoonlijk niet want ik was blij dat ik opnieuw kon beginnen maar oke dat was ook alweer 2 jaar gelee want zit nu in de 3e maar annyway..
    misschien heb je gewoon moeite met het loslaten van dingen ookals zijn ze niet zo leuk.
    maar asl je nog genegeert word of een grote mond krijgt als je zelf wat zegt dan zou ik zeggen; denk er niet zo aan en hou je lekker bezig met je nieuwe school.. misschien draait het bij misschien ook niet.. mensen veranderen en soms is dat iet leuk maar ey.. er komen ook altijd nieuwqe mensen in je leven en soms moet je die stap gewoon even maken..
    dat is best moeilijk maar ook daar kom je overeen ;)
    en als je nog iets kwijt wilt kan je dat gerust zeggen ea ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Weet je ik snap precies hoe je je voelt. Ik ben zeg maar in de zomervakantie na groep 6 verhuisd en in groep 7 kwam ik in een nieuwe klas op een nieuwe school. Het waren twee kutjaren voor me. Ik voelde me hier niet thuis en ik kon mezelf niet zijn. Ik raakte toen heel erg in de knoop met mezelf...zo erg dat ik gewoon enge gedachtes had en sommige uitvoerde enzo..ik denk dat je me wel snapt. Ik had/heb echt een hekel eraan, sommige van die mensen noem ik niet eens meer bij naam. Maar in 't begin van de eerste miste ik ze toch. En bij jou is dat helemaal begrijpelijk want je bent toch met ze opgegroeid en naja je kent ze toch zo'n 8 jaar weet je. Dus het is niet raar. Het is begrijpelijk. Laat het gevoel gewoon toe, huil desnoods, dat lucht op. En probeer het te verwerken. Anders dan is het heel moeilijk om verder te gaan.

    stertke!
    xoxo Nicole


    Ik snap presies wat je bedoelt.
    Echt bedankt(K)
    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Weet je ik snap precies hoe je je voelt. Ik ben zeg maar in de zomervakantie na groep 6 verhuisd en in groep 7 kwam ik in een nieuwe klas op een nieuwe school. Het waren twee kutjaren voor me. Ik voelde me hier niet thuis en ik kon mezelf niet zijn. Ik raakte toen heel erg in de knoop met mezelf...zo erg dat ik gewoon enge gedachtes had en sommige uitvoerde enzo..ik denk dat je me wel snapt. Ik had/heb echt een hekel eraan, sommige van die mensen noem ik niet eens meer bij naam. Maar in 't begin van de eerste miste ik ze toch. En bij jou is dat helemaal begrijpelijk want je bent toch met ze opgegroeid en naja je kent ze toch zo'n 8 jaar weet je. Dus het is niet raar. Het is begrijpelijk. Laat het gevoel gewoon toe, huil desnoods, dat lucht op. En probeer het te verwerken. Anders dan is het heel moeilijk om verder te gaan.

    stertke!
    xoxo Nicole


    jah en daar ben ik het ook wel mee eens ;)


    A Noble was Born in Chaos

    ik snap je helemaal ;)
    maar misschien is het omdat je nu in de 1e zit.. ales is anders je bent er niet aan gewent.. nou had ik het persoonlijk niet want ik was blij dat ik opnieuw kon beginnen maar oke dat was ook alweer 2 jaar gelee want zit nu in de 3e maar annyway..
    misschien heb je gewoon moeite met het loslaten van dingen ookals zijn ze niet zo leuk.
    maar asl je nog genegeert word of een grote mond krijgt als je zelf wat zegt dan zou ik zeggen; denk er niet zo aan en hou je lekker bezig met je nieuwe school.. misschien draait het bij misschien ook niet.. mensen veranderen en soms is dat iet leuk maar ey.. er komen ook altijd nieuwqe mensen in je leven en soms moet je die stap gewoon even maken..
    dat is best moeilijk maar ook daar kom je overeen ;)
    en als je nog iets kwijt wilt kan je dat gerust zeggen ea ;)


    Bedankt(K)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Weetje?op quizlet,kan ik best wel zijn wie ik ben.Dat lucht eigelijk best op,want ik zou dit nooit tegen iemand vertellen zelf niet tegen mijn BF...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    neen dat heb ik ook hoor ;) het praat gewoon gemakkelijker tegenover mensen die je ieg niet kent vind ik (:


    A Noble was Born in Chaos

    neen dat heb ik ook hoor ;) het praat gewoon gemakkelijker tegenover mensen die je ieg niet kent vind ik (:

    Jah ik schaam me hier helemaal niet.In het echt durf ik er niks over los te laten,Want dn barst ik meestal in tranen uit,of ik schaam me dn.Kijk eerst zei mijn andere Bf van je bent echt een mooi meisje,Dus ik had al een beetje meer zelfvertrouwen,bleek later dat ze dat moest zeggen van mijn 'ex' BF.Dus ik zo van wmr moest jij da zeggen ? zij zo : jah omdat je jezelf dn iets beter voelde en dn later moest ik weer zeggen dt het een leugen was.Maar ze heeft niet gezegt tegen me dat ik niet mooi was.Dus toen kreeg zij ruzie met die andere meisje door mij,vind ik.En later zei ze van : Jah ik wil je BF niet meer zijn,Ze moest dat ook zeggen van hun.En nu is ze men bf weer(want we zitten bij elkaar op school)en nu komt ze zeggen van jah we zijn uitelkaar gegroeid en doet ze weer raar tegen me....
    Eigelijk denk ik gwn dat niemand met mijn vrienden wilt worden,En iederen scheld me uit voor lelijkert en volgends mij is het nog waar ook(srry dat ik zo doe over mezelf,maar ik weet het echt niet meer)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    okee dit klinkt ehel erg:

    Stap 1: Ontwijk iedereen van je oudere school en blok se enz(neit verwijdere)

    stap 2: soek neiwue vrienden.

    stap 3: sorg dat je er egt goed bevriend mee raakt en bespreek alles samen.

    stap 4: doe dat foto boek ergens opberge wara ej eht neit sne vind,, het geeft je alleen slechte ged8en

    en dat se je uitscholden voor emoe ct... jesus ik ben half emo maar dn nog se meote hun mond houde dr ovr en neit zomaar iemand beschuldige dat te sijn en/of somaar segeg wat se doen want neit alle emo's sijn so. en btw: se meoten van jou afblijvee!!! als het konwas ik na je toe gekoeme en had die meide ff gesgt da se normaal meote doen ect...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    (...)
    Jah ik schaam me hier helemaal niet.In het echt durf ik er niks over los te laten,Want dn barst ik meestal in tranen uit,of ik schaam me dn.Kijk eerst zei mijn andere Bf van je bent echt een mooi meisje,Dus ik had al een beetje meer zelfvertrouwen,bleek later dat ze dat moest zeggen van mijn 'ex' BF.Dus ik zo van wmr moest jij da zeggen ? zij zo : jah omdat je jezelf dn iets beter voelde en dn later moest ik weer zeggen dt het een leugen was.Maar ze heeft niet gezegt tegen me dat ik niet mooi was.Dus toen kreeg zij ruzie met die andere meisje door mij,vind ik.En later zei ze van : Jah ik wil je BF niet meer zijn,Ze moest dat ook zeggen van hun.En nu is ze men bf weer(want we zitten bij elkaar op school)en nu komt ze zeggen van jah we zijn uitelkaar gegroeid en doet ze weer raar tegen me....
    Eigelijk denk ik gwn dat niemand met mijn vrienden wilt worden,En iederen scheld me uit voor lelijkert en volgends mij is het nog waar ook(srry dat ik zo doe over mezelf,maar ik weet het echt niet meer)


    ik snpa best dat je ej self vertoruwen kwijt bent maar dat meot je wee rop leren bouwen we helpen met de opbouw heir op quizlet;) maar mag ik je een tip geve?? sgaf een boksbal aan sla er tege als je boos bent dat geeft ook selfvertrouwen of ga op een vechtsport enti egt leuk vind ik ma eht geeft je wel selfvertrouwen en daar gaat eht om^^ sterkte meis

    Greettzzz michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    okee dit klinkt ehel erg:

    Stap 1: Ontwijk iedereen van je oudere school en blok se enz(neit verwijdere)

    stap 2: soek neiwue vrienden.

    stap 3: sorg dat je er egt goed bevriend mee raakt en bespreek alles samen.

    stap 4: doe dat foto boek ergens opberge wara ej eht neit sne vind,, het geeft je alleen slechte ged8en

    en dat se je uitscholden voor emoe ct... jesus ik ben half emo maar dn nog se meote hun mond houde dr ovr en neit zomaar iemand beschuldige dat te sijn en/of somaar segeg wat se doen want neit alle emo's sijn so. en btw: se meoten van jou afblijvee!!! als het konwas ik na je toe gekoeme en had die meide ff gesgt da se normaal meote doen ect...


    ik vind het goede tips/stappen,en jah kom maar na nimma ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Jah ik schaam me hier helemaal niet.In het echt durf ik er niks over los te laten,Want dn barst ik meestal in tranen uit,of ik schaam me dn.Kijk eerst zei mijn andere Bf van je bent echt een mooi meisje,Dus ik had al een beetje meer zelfvertrouwen,bleek later dat ze dat moest zeggen van mijn 'ex' BF.Dus ik zo van wmr moest jij da zeggen ? zij zo : jah omdat je jezelf dn iets beter voelde en dn later moest ik weer zeggen dt het een leugen was.Maar ze heeft niet gezegt tegen me dat ik niet mooi was.Dus toen kreeg zij ruzie met die andere meisje door mij,vind ik.En later zei ze van : Jah ik wil je BF niet meer zijn,Ze moest dat ook zeggen van hun.En nu is ze men bf weer(want we zitten bij elkaar op school)en nu komt ze zeggen van jah we zijn uitelkaar gegroeid en doet ze weer raar tegen me....
    Eigelijk denk ik gwn dat niemand met mijn vrienden wilt worden,En iederen scheld me uit voor lelijkert en volgends mij is het nog waar ook(srry dat ik zo doe over mezelf,maar ik weet het echt niet meer)


    oke ten eerste als je vriendin zoiets doet dan is ze jou niet waard ! en daar ben ik miss hard in maar ik heb ook al het een en ander mee gemaakt,,
    ten 2e ik weet zeker dat je niet lelijk bent! oke ik ken je niet echt maar ik weet wel dat niemand perfect is maar ook niemand is lekijk! je bent gewoon mooi op je eige manier !
    en ten 3e ik het ook wel mee eens zijn met Vleermuisje ;)


    A Noble was Born in Chaos

    jullie sturen lieve reacties :$
    ik weet soms gewoon dat ze me gebruikt,maar ik kan zo moeilijk afstand nemen van iemand...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dat is ook moeilijk hoor ;)
    maar het is ook niet bepaalkt leker bij zoiemand te blijven toch.. en als je daar aan denkt is het misschien makelijker iemand los te laten..
    mensen komen en gaan.. en er is een reden waarom somige mensen van het verleden de toekomst niet halen of zullen halen ;)
    en jij maakt echt wele weer nieuwe vrienden hoor ;) daar heb ik het volste vertrouwen in ! als het mij al kan lukken kan jij het ook ;)
    en onthouwt beter 1 goede vriendin dan 5 slechte hea ;)


    A Noble was Born in Chaos

    dat is ook moeilijk hoor ;)
    maar het is ook niet bepaalkt leker bij zoiemand te blijven toch.. en als je daar aan denkt is het misschien makelijker iemand los te laten..
    mensen komen en gaan.. en er is een reden waarom somige mensen van het verleden de toekomst niet halen of zullen halen ;)
    en jij maakt echt wele weer nieuwe vrienden hoor ;) daar heb ik het volste vertrouwen in ! als het mij al kan lukken kan jij het ook ;)
    en onthouwt beter 1 goede vriendin dan 5 slechte hea ;)


    Heb je gelijk in ;)
    en ik heb Lana(mijn vriendin van de oude school en op mijn nieuwe school)nog...Ze is een hele goede vriendin van me,,,,En ik praat soms wel met andere meisjes van mijn klas,maar meestal zeg ik niks en teken ik maar wat in mijn agenda.veder heb ik ook geen vriendinnen buiten school want ik ken bijna niemand en in mijn straat wonen meisjes die vriendinnen zijn van mijn 'ex'bf


    Listen to your heart and your dreams come true ~