• Ik weet niet of het slim is, en ik hoop ook niet dat het mij achtervolgd in mijn Quizlet-toekomst.
    Hier komt mijn 'geheimpje': Ik speel RPG's in het echt. En dan niet van die riddertjes die achter elkaar aanzitten of de schat moeten zoeken, maar dan gewoon als een doorsnee iemand, zoals de meeste meisjes doen op een leeftijd van 7-9, maar dan wel iets volwassener en realistischer. Er zijn maar 5 vriendinnen ofzo die dit weten, maar dat zijn ook de personen waarmee ik die RPG's doe. De rede waarom ik dit doe is dat ik aan mijn toneellessen niet genoeg heb. Ik ben een enorme acteer-freak, en vind het leuk om mij te verplaatsen in een personage.
    Waarom ik dit post? Ik heb leuke ideeën nodig voor aankomende zaterdag. Dan ga ik met een van mijn vriendinnen logeren en dan doen we 's avonds non-stop RPG. En meestal kom ik met lege handen (wat ideeën betreft) aan. De RPG's gaan over standaard tienerzaakjes. (vriendschap, school, feestjes)


    Blog van mijn personage, Rosie.

    Ik moet de hele tijd giechelen van opluchting ofzo.
    Echt vaag. Ben blij met alle reacties.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 22:34 ]


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    *robotstemmetjes* "Wij volgen Bieber. Wij volgen Bieber."
    een enkeling: "Wij volgen Beaver"
    *wordt daarna verdelgd*


    Haha ja.

    Echt he: Meester bieber. meester bieber. Meester baby. Meester baby.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Haha ja.

    Echt he: Meester bieber. meester bieber. Meester baby. Meester baby.'

    Fock, ik lach me kapot hier. :'D
    Maar nu weer serieus. *te moeilijk om over te schakelen*


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)
    Fock, ik lach me kapot hier. :'D
    Maar nu weer serieus. *te moeilijk om over te schakelen*


    Ik was bloed serieus. Een beetje mensen hersens over nemen en dan steeds zeggen meester baby is bij mij serieus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ebn idee loos!!!

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik was bloed serieus. Een beetje mensen hersens over nemen en dan steeds zeggen meester baby is bij mij serieus.


    Ja, als je het zo bekijkt wel.
    Maar ik bedoel, dingen die wat makkelijker kunnen gebeuren in het echte leven.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    Ja, als je het zo bekijkt wel.
    Maar ik bedoel, dingen die wat makkelijker kunnen gebeuren in het echte leven.


    Owh. Dan moet ik beter gaan na denken. Ik ben meer van het fantasie.

    Ik heb wel iets maar dat is wel een zwaar en serieus onderwerp. Hmmm.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel heel awesome, maar heb zelf echt geen idee, sorry ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nevada schreef:
    Ik vind het niet raar, ieder z'n ding he.
    Maar ik heb geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, dus ik kan je ook niet helpen :x


    Save me from myself.

    Atiras schreef:
    (...)

    Owh. Dan moet ik beter gaan na denken. Ik ben meer van het fantasie.

    Ik heb wel iets maar dat is wel een zwaar en serieus onderwerp. Hmmm.

    Ik geef je even een stukje verhaallijn:
    Twee meisjes gaan naar een universiteit, eentje voor talenten enzo.
    Er zitten celebrities op die school. *knappe celebrities*
    Mijn vriendin heeft een personage die 'stoer' is, en met een 'I don't care'-attitude.
    Ik heb een personage dat wat liever is, maar ook niet bepaald een schatje. Ze houd wel van een feestje, maar dan ook maar 2x per week.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)
    Ik geef je even een stukje verhaallijn:
    Twee meisjes gaan naar een universiteit, eentje voor talenten enzo.
    Er zitten celebrities op die school. *knappe celebrities*
    Mijn vriendin heeft een personage die 'stoer' is, en met een 'I don't care'-attitude.
    Ik heb een personage dat wat liever is, maar ook niet bepaald een schatje. Ze houd wel van een feestje, maar dan ook maar 2x per week.


    Totdat alles veranderd. Jij komt onder de ban van een loverboy, of tenminste een badboy. Jullie vriendschap verbreekt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Totdat alles veranderd. Jij komt onder de ban van een loverboy, of tenminste een badboy. Jullie vriendschap verbreekt.

    Sorry, maar... ook al gehad. :$
    We doen het al bijna een jaar en ik weet dat herhaling ook vaak van toepassing moet komen.
    En het liefst behouden we onze vriendschap, anders hebben we 'niemand' zeg maar.


    There's power in the words you whisper.

    Leuk! Zelf doe ik het nooit, dus qua ideeën kan ik je niet echt verder helpen, sorry. Veel plezier!:)


    I was an angel living in the garden of evil