• Ik weet niet of het slim is, en ik hoop ook niet dat het mij achtervolgd in mijn Quizlet-toekomst.
    Hier komt mijn 'geheimpje': Ik speel RPG's in het echt. En dan niet van die riddertjes die achter elkaar aanzitten of de schat moeten zoeken, maar dan gewoon als een doorsnee iemand, zoals de meeste meisjes doen op een leeftijd van 7-9, maar dan wel iets volwassener en realistischer. Er zijn maar 5 vriendinnen ofzo die dit weten, maar dat zijn ook de personen waarmee ik die RPG's doe. De rede waarom ik dit doe is dat ik aan mijn toneellessen niet genoeg heb. Ik ben een enorme acteer-freak, en vind het leuk om mij te verplaatsen in een personage.
    Waarom ik dit post? Ik heb leuke ideeën nodig voor aankomende zaterdag. Dan ga ik met een van mijn vriendinnen logeren en dan doen we 's avonds non-stop RPG. En meestal kom ik met lege handen (wat ideeën betreft) aan. De RPG's gaan over standaard tienerzaakjes. (vriendschap, school, feestjes)


    Blog van mijn personage, Rosie.

    Ik moet de hele tijd giechelen van opluchting ofzo.
    Echt vaag. Ben blij met alle reacties.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 22:34 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik vind het echt leuk hoor (:
    Ehm, ik heb niet echt ideeen. x']

    Serophina schreef:
    Ik weet nog eens ni wa RPG is xD

    Role Play Game, oftewel Rollenspel.


    There's power in the words you whisper.

    Ik vind het awesome en ik vind het niet gênant ofzo. Ik vind het eigenlijk wel heel leuk klinken.

    Maar ideeën... Hmmm, waar houden je vriendinnen van?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rosie is misschien zwanger! -dat leek me wel een leuk RPG idee-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Haha, dat lijkt me echt heel grappig. Ik vind niet dat dat iets is waar je je voor zou moeten schamen ofzo, ik vind het juist heel erg leuk. :'D

    Maar wat zoek je nou precies? En situatie uit het dagelijks leven?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Harrison schreef:
    (...)
    Regisseren lijkt me best moeilijk.
    Ik kan heel moeilijk veel mensen naar me laten luisteren.
    Maar wel vet.
    Het is ook super moeilijk maar het is ook ontzettend geweldig. Je moet er wel veel theater-ervaring voor hebben. Stilte afdwingen is heel moeilijk, het oefenen gaat ook vaak erg moeizaam, maar daar moet je ook ervaring voor opdoen. Je moet strenger worden en dat is ook precies wat ik ga doen volgend jaar. Voor dit jaar is het leuk geweest, maar volgend jaar doe ik het niet weer zo.


    Life is hard and then we die

    Atiras schreef:
    Ik vind het awesome en ik vind het niet gênant ofzo. Ik vind het eigenlijk wel heel leuk klinken.

    Maar ideeën... Hmmm, waar houden je vriendinnen van?


    We doen meestal dat (best onrealistisch en behoorlijk Twilight) de jongens achter ons aan lopen, maar het ons niet interesseert.
    En we hebben altijd afkeer tegen Justin Bieber. Beide hebben onze personages hem een keer gedate. x] Echt droog.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 22:39 ]


    There's power in the words you whisper.

    Grizzly schreef:
    Rosie is misschien zwanger! -dat leek me wel een leuk RPG idee-

    Dat is een best leuk idee, maar we hebben dat wel eens eerder gedaan, en daarna hadden we geen zin meer omdat we voor dat kind moesten zorgen. Zo onverantwoordelijk. :'D


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    We doen meestal dat (best onrealistisch en behoorlijk Twilight) de jongens achter ons aan lopen, maar het ons niet interesseert.
    En we hebben altijd afkeer tegen Justin Bieber. Beide hebben onze personages hem een keer gedate. x] Echt droog.


    Doe dat Justin Bieber een enorme player blijkt te zijn die met iedereen tergelijker tijd date maar niemand het door heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Doe dat Justin Bieber een enorme player blijkt te zijn die met iedereen tergelijker tijd date maar niemand het door heeft.

    Bad Bieber. :P
    We maken altijd een soort stalkend kleuter-figuur van hem.


    There's power in the words you whisper.

    Dat klinkt zoo leuk :3

    Maar ik heb net zoals vele andere geen idee ;x.
    Nu wil ik dat ook doen haha


    Trust me. I'm the doctor

    Harrison schreef:
    (...)
    Bad Bieber. :P
    We maken altijd een soort stalkend kleuter-figuur van hem.


    Dus nu doe je het anders.

    Ik had eerst het idee om het voorstel te doen dat Bieber de wereld over neemt en dat jullie hem dan moeten tegen houden (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Dus nu doe je het anders.

    Ik had eerst het idee om het voorstel te doen dat Bieber de wereld over neemt en dat jullie hem dan moeten tegen houden (nerd)


    En dat we de scharen moeten ontwijken, omdat we anders een Bieber kapsel krijgen.
    Je bent geniaal. _O_


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    (...)

    En dat we de scharen moeten ontwijken, omdat we anders een Bieber kapsel krijgen.
    Je bent geniaal. _O_


    Haha dankje.

    En met zijn liedje: Baby hypnotiseert hij je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Haha dankje.

    En met zijn liedje: Baby hypnotiseert hij je.


    *robotstemmetjes* "Wij volgen Bieber. Wij volgen Bieber."
    een enkeling: "Wij volgen Beaver"
    *wordt daarna verdelgd*


    There's power in the words you whisper.