• Ik heb binnenkort vergadering met andere monitoren over het kamp van dit jaar. En het is dus ook de bedoeling om al eens met leuke activiteiten af te komen. Ik had zelf al een paar dingen in gedachten, maar die bevatten allemaal een kayak. x'D
    Het is dus de bedoeling dat we een halve dag (ongeveer) op het water zitten en de andere helft iets doen van pleinspelen enzo. En net met dat heb ik geen inspiratie. =P


    Ik deed vroeger altijd graag telefoontje, billeke klets en pijltjestocht x'D
    Dus wat doen jullie graag als groepsspel/pleinspel? :Y)

    Edit: Leeftijdscategorie is 10-15 jaar ongeveer.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:43 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij deden vroeger 20 tellen in de Rimboe en Annemaria Koekoek op het speelplein :'D


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Wij deden vroeger 20 tellen in de Rimboe en Annemaria Koekoek op het speelplein :'D

    Ken ik niet. Wil je die eens uitleggen? =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij deden altijd Trefbal haha x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Scandal schreef:
    (...)
    Ken ik niet. Wil je die eens uitleggen? =P

    10 tellen in de rimboe (ik dacht dat het 20 was x') ) (< even die mat wegdenken en er een muurtje van maken)
    Annemaria Koekkoek

    Het zijn wel wat kinderlijke spelletjes hoor, maarja, dat is logisch, wij deden dit in groep 6 ;P


    ars moriendi

    Levend stratego:D

    Wij deden /doen ook altijd billen klets, mlaar wij noemen het billenkoek XD


    All I wanna do is lose control

    Op het speelplein waar ik nu zit/zat gaan wij altijd met de fiets weg van het plein, maar ik zit al bij de tieners, jij hebt vast kleinere kinderen.
    Ik zou zeggen iets met boemannen, dat deden wij vroeger altijd. =')

    Leeftijdscategorie is 10-15 jaar ongeveer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij deden vroeger altijd annemaria fotomodel, dan werkte ongeveer als annemaria koekoek. Maar dan moest je je omdraaien en roepen; Annemaria vliegtuig! en dan moest iedereen een vliegtuig nadoen, en dan kon je zelf zeggen of ze 3,2 of 1 stap mochten zetten aan de hand van hoe goed ze het nadeden.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Busjekruit, Hollandse leeuwen

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 20:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het Kat-en-Muis spel:9~


    Let it come and let it be