• Volgens mij was dit het goede nummer...

    We gaan weer verder, want het vorige topic was vol *kijkt schijnheilig weg*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha mooi!

    Bij die chat die er naast zat was iedereen chagerijnig omdat er Glee was en dan kreeg je mij tussendoor: GLEEEEEEEEEEEE <3333333333333333333333 xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    CountMeIn schreef:
    Er zijn bijna 200 mensen online, en toch is het forum practisch dood?


    Muuhhh echt hé o.o


    Olive

    Ja, maar waarschijnlijk zijn er ook mensen bezig met verhalen en quizen. Zo schrijf ik steeds een klein stukje van een hoofdstuk erbij en ben ik met het forum bezig.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat is ook wel waar, maar het zou niet schelen als ze wat actiever zouden worden haha :'DD Ik schrijf ook eigenlijk dus ik hoef niet veel te zeggen maargoed :')


    Olive

    Ja, das wel waar


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Het valt me trouwens ook op dat mensen steeds vaker hulp gaan vragen met nieuwe usernames doe ik ook, daar niet van, alleen niet op het forum


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Ja, maar waarschijnlijk zijn er ook mensen bezig met verhalen en quizen. Zo schrijf ik steeds een klein stukje van een hoofdstuk erbij en ben ik met het forum bezig.

    Ja, maar het gros weet niet eens dat er een forum bestaat, zonde want het is hier héél gezellig :'3


    Let it come and let it be

    yay


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Roodstrikje schreef:
    Het valt me trouwens ook op dat mensen steeds vaker hulp gaan vragen met nieuwe usernames doe ik ook, daar niet van, alleen niet op het forum


    Dat is altijd zo geweest (: Normaal weet ik wel welke naam ik wil, maar deze keer echt niet ;__;


    Olive

    Roodstrikje schreef:
    Het valt me trouwens ook op dat mensen steeds vaker hulp gaan vragen met nieuwe usernames doe ik ook, daar niet van, alleen niet op het forum

    Nou kijk, het is zomer, en mensen die (nog) niet op vakantie gaan/zijn vervelen zich en worden wat levelozer en besluitelozer dan normaal.
    Je hebt alle tijd, dat maakt ook dat je minder snel besluiten neemt. Tijdens school, is het meestal haasten etc, en dan ben je gewend om je besluiten direct te nemen. Nu het vakantie is, ben je vrij en heb je alle tijd, dus word het besluitingsprocess ook vertraagd.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nou kijk, het is zomer, en mensen die (nog) niet op vakantie gaan/zijn vervelen zich en worden wat levelozer en besluitelozer dan normaal.
    Je hebt alle tijd, dat maakt ook dat je minder snel besluiten neemt. Tijdens school, is het meestal haasten etc, en dan ben je gewend om je besluiten direct te nemen. Nu het vakantie is, ben je vrij en heb je alle tijd, dus word het besluitingsprocess ook vertraagd.


    Well well well, dat klinkt geleerd : DDD


    Olive

    Hihi, oke, dat van CountMeIn klonk logisch en Authors, ik denk dat je gelijk hebt, ja... Maar ik zit hier nog niet zo super lang


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oh? Sinds wanneer dan haha ^^?


    Olive

    Februari, ofzo, vlak na mijn verjaardag in ieder geval


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Authors schreef:
    (...)

    Well well well, dat klinkt geleerd : DDD

    Ik dwing mijn hersenen nog maximaal te functioneren, omdat ik anders domme, véél te melige en lage reacties ga plaatsen en dan krijg ik weer gezeik :'3
    Daarnaast weiger ik voor de derde keer een niveau te zakken. :'3


    Let it come and let it be