• Volgens mij was dit het goede nummer...

We gaan weer verder, want het vorige topic was vol *kijkt schijnheilig weg*

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Ik lig hier dubbel achter mijn computer

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

moet gaan (K)

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Doei (doeg)

Of course heb ik het over Nikki ;p
    Dag Ever (K)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

IK HEB NET VOOR HET EERST SINDS LANGE TIJD BIJNA GEHUILD!!!!!!!!!!!!!
    Bedankt Struggle <3

RestlessSoul schreef:
    Of course heb ik het over Nikki ;p
    Dag Ever (K)

Hihi
    Ik ben echt blij voor je, Mitch, als er iemand is die het verdient, ben jij het wel -Nikki ook of course-

Roodstrikje schreef:
    (...)
    Hihi
    Ik ben echt blij voor je, Mitch, als er iemand is die het verdient, ben jij het wel -Nikki ook of course-

Dankjewel Kim ;D

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dankjewel Kim ;D

No thanx, ik meen het echt <3

Ik ben weer in een gedichten mood, of te wel, bijna depressief

heeeeeeeeeeeey

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Ik mag naar de bieb gaan racen, was vergeten dat ik voor mama boeken in moest leveren -_-'

Mijn lichaam teistert me...
    Ik ben moe, maar slapen lukt nauwelijks, hoogstens 5 a 6 uurtjes.
    Mijn rug en nek doen pijn.
    -_-'
    Jullie ook ergens last van?

Ugh, mijn keel doet pijn van het hoesten ):

Olive

Ik verveel me joh.

Your make-up is terrible

Ik de hele dag al (no_chears)

-