• Volgens mij was dit het goede nummer...

We gaan weer verder, want het vorige topic was vol *kijkt schijnheilig weg*

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Roodstrikje schreef:
    Huh? Ik wil Quizlet radio luisteren, maar waar moet ik nu heen? Die link van de vorige keer doet het niet

Haha, dat heb ik nu ook. Misschien word er straks nog een topic over geopend?

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Q Radio is nog niet online en de link die je hebt is goed, maar ze moeten de server nog starten enzo. Heb geduld :P

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Owh, oke, dank je Mitchell

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Zooo ze zijn online :P

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dat hoor ik! xD

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Haha, oke, ik hoorde net een verhaal over een hond, en ik had echt iets van wtf

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Hihi, er zat iemand op het shirt van de ander

Haha, die radio is echt humor ^^

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Hallo.

-

Mitchell is niet aardig xD

Frenchy schreef:
    Hallo.

Hoi

Hoi.

Lol. :'D
    Die radio is echt komisch.

"Well, well. Look who we've got here!"

De topic is kapot (baby)

Topic kapot?

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.