• Volgens mij was dit het goede nummer...

We gaan weer verder, want het vorige topic was vol *kijkt schijnheilig weg*

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

xD

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Jeu-heuk!

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Roodstrikje schreef:
    Jeu-heuk!

al- weerheer.

Ja-ha
    Ik ga zo denk ik soep eten :Y)

Roodstrikje schreef:
    Ja-ha
    Ik ga zo denk ik soep eten :Y)

lekkkker!

Ik ben met Marjolein (Velvena) getrouwd

Voor ik rare reactie's krijg... Het is virtueel op Horse Nation

Met een lepel tegen je tand aanslaan doet pijn

HOI. _O_

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

HAI _O_

Roodstrikje schreef:
    Jeu-heuk!

Dank-je-wel. Nu ik ook!!!

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Chocolicious schreef:
    (...)

Dank-je-wel. Nu ik ook!!!

:P xD

Hellouw, btw. _O_

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Hellouw (doeg)

Roodstrikje schreef:
    (...)
    :P xD

Dat heb ik altijd, als ik lees dat iemand jeuk heeft krijg ik het ook. xD
    Kan soms erg vervelend zijn, als ze in de klas kwamen zeggen dat er luizen waren ontdekt, begon ik altijd aan mn hoofd te krabben. xD
    Dus, wie werd er altijd verdacht denk je? xD

MENSEN.
    Ik leef nog!

Your make-up is terrible