• Voor de gene die denken dat Jacob een weerwolf is in Twilight en dat de weervolven in Hp niet lijken als een Grote Puppy .
    Jacob is Geen weerwolf ! Hij is een Quileute-wolf. Quileute-wolven zijn Gedaante veranderaar's .:
    Voor dat ze konden veranderen in Wolven waren het gewoon mensen Taha Aki was de eerste Quileute-wolf Zijn geest mengde volgens mij samen met dat van een wolf.Het had ook een poema kunnen zijn of een paard toevallig was het een wolf.Zijn gen word niet overgebracht door een beet maar Zonen/dochters.Ze veranderen pas in een wolf als ze een groep Vampiers hebben geroken. Niet meteen poef je bent een wolf maar een langzamer word je op ten duur een wolf door meestal een woede aanval.

    De kinderen van de maan of wel Weerwolven zijn ongeveer de zelfde soort wezens als die uit HP . Ze kunnen allebei veranderen in een Weerwolf door een beet .Je veranderd door de stand van de maan en jij hebt dan geen controle over jezelf.Waarom je ze nog niet hebt gezien in Twilight nou de Volturi heeft ze bijna allemaal vermoord.(cat)


    Btw Quileute-wolven noemen zich zelf weerwolven maar dat zijn ze niet.

    Zou weet nu iedereen het verschil(cat)?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ja ook een gedeelte. Maar in New Moon ook toen Jacob Bella mee nam naar één van hun feesten of vergaderingen wat het ook was. -Toch? Of ben ik nou gek geworden? Haha

    Die vergadering is in Eclipse


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ja ook een gedeelte. Maar in New Moon ook toen Jacob Bella mee nam naar één van hun feesten of vergaderingen wat het ook was. -Toch? Of ben ik nou gek geworden? Haha

    dat was in eclipde :] maar het is heel verwarrend Stephanie Meyer heeft het gedoe een beetje vaag uitgelecht . Ik kwam er pas achter toen ik Morgenrood had gelezen:3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Die vergadering is in Eclipse

    Écht? Ik dacht van niet aangezien Bella dan maar een paar keer naar het reservaat gaat en het verder over het gevecht gaat dat er aan komt met de nieuwe vampiers? Nja, het is al weer ff geleden dat ik de boeken heb gelezen haha


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Écht? Ik dacht van niet aangezien Bella dan maar een paar keer naar het reservaat gaat en het verder over het gevecht gaat dat er aan komt met de nieuwe vampiers? Nja, het is al weer ff geleden dat ik de boeken heb gelezen haha

    Dat was echt in Eclipse met die nieuwe vampiers ^^ ach new moon was niet echt hel interessante (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    dat was in eclipde :] maar het is heel verwarrend Stephanie Meyer heeft het gedoe een beetje vaag uitgelecht . Ik kwam er pas achter toen ik Morgenrood had gelezen:3

    Nja, ik wist zoiezo al dat het geen weerwolven waren aangezien ze kunnen veranderen eigenlijk wanneer ze willen enzooo


    Forever.

    AllstarW schreef:
    (...)

    *wordt

    En jullie gezeik over die weerwolven vind ik irritant, dus ja...


    jeezs, ga een ander topic gaan verzuren --' srs, als je niet van twilight houd, ga er dan niet op in. en wordt volwassen I mean, ik hou niet van JDB en ik ga echt niet op die topics gaan zeggen dat ik hem niet leuk vind. Da's maar kinderachtig gedrag -gayhand-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Dat was echt in Eclipse met die nieuwe vampiers ^^ ach new moon was niet echt hel interessante (nerd)

    Ow haha nja xd Hmm ik vond het wel gaan, alleen ik vond het best wel vaag dat Edward en zijn familie vanwege één ongelukje weg moesten. Gosh, ik vond het echt aanstellerij en erg zwak van de Cullens om zo snel op te geven, haha!


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Écht? Ik dacht van niet aangezien Bella dan maar een paar keer naar het reservaat gaat en het verder over het gevecht gaat dat er aan komt met de nieuwe vampiers? Nja, het is al weer ff geleden dat ik de boeken heb gelezen haha

    Klopt, maar Jacob neemt haar dan mee, omdat hij haar de slechte kant van vampieren wil laten zien en omdat hij haar voor zich wil winnen, sinds Edward terug is


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ow haha nja xd Hmm ik vond het wel gaan, alleen ik vond het best wel vaag dat Edward en zijn familie vanwege één ongelukje weg moesten. Gosh, ik vond het echt aanstellerij en erg zwak van de Cullens om zo snel op te geven, haha!

    Allen maar omdat hij Bella niet in gevaar wilde brengen . Bella is(als mens) nog gevaarlijker dan een Vampier(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Allen maar omdat hij Bella niet in gevaar wilde brengen . Bella is(als mens) nog gevaarlijker dan een Vampier(krul)


    En ze wordt roekelozer dan ooit tevoren als Edward haar verlaat, dus dat ik niet bepaald positief. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Allen maar omdat hij Bella niet in gevaar wilde brengen . Bella is(als mens) nog gevaarlijker dan een Vampier(krul)

    Ja... Maarja, ik vond Breaking Dawn ook best tegenvallen. Haha


    Forever.

    Orchideous schreef:
    (...)

    En ze wordt roekelozer dan ooit tevoren als Edward haar verlaat, dus dat ik niet bepaald positief. (':

    Net Drugs je raakt er aan verslaaft. Je wilt niet zonder meer mee leven.
    Zodra het weg is. Is iedereen in de beurt verdoemd omdat je gaat afkicken terwijl dat niet kan en je word gevaarlijk :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Snuggly schreef:
    (...)
    Ja... Maarja, ik vond Breaking Dawn ook best tegenvallen. Haha

    ik vond het eind tegen vallen D: Geen leuk gevecht D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Net Drugs je raakt er aan verslaaft. Je wilt niet zonder meer mee leven.
    Zodra het weg is. Is iedereen in de beurt verdoemd omdat je gaat afkicken terwijl dat niet kan en je word gevaarlijk :Y)


    Drugs, niet goed, niet goed. (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Aguamenti schreef:
    (...)
    ik vond het eind tegen vallen D: Geen leuk gevecht D:


    ik vond BD enkel het stuk vanuit Jacob pov geschreven leuk... de rest was vaag xd dat geef ik als twi-hrad toe, ja, dat BD faalde


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.