• Voor de gene die denken dat Jacob een weerwolf is in Twilight en dat de weervolven in Hp niet lijken als een Grote Puppy .
    Jacob is Geen weerwolf ! Hij is een Quileute-wolf. Quileute-wolven zijn Gedaante veranderaar's .:
    Voor dat ze konden veranderen in Wolven waren het gewoon mensen Taha Aki was de eerste Quileute-wolf Zijn geest mengde volgens mij samen met dat van een wolf.Het had ook een poema kunnen zijn of een paard toevallig was het een wolf.Zijn gen word niet overgebracht door een beet maar Zonen/dochters.Ze veranderen pas in een wolf als ze een groep Vampiers hebben geroken. Niet meteen poef je bent een wolf maar een langzamer word je op ten duur een wolf door meestal een woede aanval.

    De kinderen van de maan of wel Weerwolven zijn ongeveer de zelfde soort wezens als die uit HP . Ze kunnen allebei veranderen in een Weerwolf door een beet .Je veranderd door de stand van de maan en jij hebt dan geen controle over jezelf.Waarom je ze nog niet hebt gezien in Twilight nou de Volturi heeft ze bijna allemaal vermoord.(cat)


    Btw Quileute-wolven noemen zich zelf weerwolven maar dat zijn ze niet.

    Zou weet nu iedereen het verschil(cat)?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dus het is een Faunaat, zoals Sirius Black?
    Dan is er nog heb je nog steeds het Puppy en het beest dat er gevaarlijk uitziet. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De kinderen van de maan, of wel Weerwolven, zijn ongeveer de zelfde soort wezens als die uit HP. Ze kunnen allebei veranderen in een Weerwolf door een beet.Je verandert door de stand van de maan en jij hebt dan geen controle over jezelf. Waarom je ze nog niet hebt gezien in Twilight, nou de Volturi heeft ze bijna allemaal vermoord.

    Misschien is het beter leesbaar zonder schrijffouten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    Dus het is een Faunaat, zoals Sirius Black?
    Dan is er nog heb je nog steeds het Puppy en het beest dat er gevaarlijk uitziet. :3

    Tja je kan het een soort van Faunaat noemen.Allen worden hier de gene doorgegeven op de kinderen en zitten er nog allerlei dingen aan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    AllstarW schreef:
    De kinderen van de maan, of wel Weerwolven, zijn ongeveer de zelfde soort wezens als die uit HP. Ze kunnen allebei veranderen in een Weerwolf door een beet.Je verandert door de stand van de maan en jij hebt dan geen controle over jezelf. Waarom je ze nog niet hebt gezien in Twilight, nou de Volturi heeft ze bijna allemaal vermoord.

    Misschien is het beter leesbaar zonder schrijffouten?

    Ik ben niet zoo goed in spelling :] gaa ik ff aanpassen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Tja je kan het een soort van Faunaat noemen.Allen worden hier de gene doorgegeven op de kinderen en zitten er nog allerlei dingen aan :3


    Dan vind ik het nog zieliger. :'D
    -Luister, ik heb alle films gezien en boeken gelezen van Twilight dus aan mij moet je dit allemaal niet uitleggen over dat er nog van alles aan vast hangt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Goed uitgelegt (Y)
    Zo is het inderdaad. De Quileute-wolven zijn trouwens Shape-shifters of gedaanteverwisselaars, dat is de officiele naam en niet Quileute-wolven


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    I >3 Weerwolven,zéker Jacob Black :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Roodstrikje schreef:
    Goed uitgelegt (Y)
    Zo is het inderdaad. De Quileute-wolven zijn trouwens Shape-shifters of gedaanteverwisselaars, dat is de officiele naam en niet Quileute-wolven


    Uitgelegd is met een 'd' :|


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pumps schreef:
    I >3 Weerwolven,zéker Jacob Black :D


    het zijn geen weerwolven, dat legt ze net uit. Tss. (joehoe)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is eigenlijk ook best wel logisch dat het geen weerwolven zijn? Zo worden ze ook niet in de boeken genoemd? - Twilight

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:51 ]


    Forever.

    Orchideous schreef:
    (...)

    het zijn geen weerwolven, dat legt ze net uit. Tss. (joehoe)

    Sorry hoor tsss!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat wordt toch ook in de boeken uitgelegd?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hehe.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Soundeffect schreef:
    Dat wordt toch ook in de boeken uitgelegd?

    Jep maar sommige mensjes weten het niet :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Snuggly schreef:
    Het is eigenlijk ook best wel logisch dat het geen weerwolven zijn? Zo worden ze ook niet in de boeken genoemd? - Twilight


    In New moon wel, als ik me niet vergis. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson