• Voor de gene die denken dat Jacob een weerwolf is in Twilight en dat de weervolven in Hp niet lijken als een Grote Puppy .
    Jacob is Geen weerwolf ! Hij is een Quileute-wolf. Quileute-wolven zijn Gedaante veranderaar's .:
    Voor dat ze konden veranderen in Wolven waren het gewoon mensen Taha Aki was de eerste Quileute-wolf Zijn geest mengde volgens mij samen met dat van een wolf.Het had ook een poema kunnen zijn of een paard toevallig was het een wolf.Zijn gen word niet overgebracht door een beet maar Zonen/dochters.Ze veranderen pas in een wolf als ze een groep Vampiers hebben geroken. Niet meteen poef je bent een wolf maar een langzamer word je op ten duur een wolf door meestal een woede aanval.

    De kinderen van de maan of wel Weerwolven zijn ongeveer de zelfde soort wezens als die uit HP . Ze kunnen allebei veranderen in een Weerwolf door een beet .Je veranderd door de stand van de maan en jij hebt dan geen controle over jezelf.Waarom je ze nog niet hebt gezien in Twilight nou de Volturi heeft ze bijna allemaal vermoord.(cat)


    Btw Quileute-wolven noemen zich zelf weerwolven maar dat zijn ze niet.

    Zou weet nu iedereen het verschil(cat)?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Soundeffect schreef:
    Dat wordt toch ook in de boeken uitgelegd?

    Ja, Morgenrood, maar ze heeft het even hier neergezet, omdat sommigen het niet geloofden bij het Twilight vs Harry Potter topic


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Snuggly schreef:
    Het is eigenlijk ook best wel logisch dat het geen weerwolven zijn? Zo worden ze ook niet in de boeken genoemd? - Twilight

    In new moon wel :3 ze noemen zich zelf weerwolven dus het wordt wel genoemt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    In new moon wel :3 ze noemen zich zelf weerwolven dus het wordt wel genoemt :3


    *genoemd


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    (...)

    *genoemd

    Wil je Please niet de heletijd iedereens niet iedereens Spelling verbeteren D:
    word irritant D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Orchideous schreef:
    (...)

    In New moon wel, als ik me niet vergis. :'D

    In New Moon wordt juist alles verteld over de Quileute-wolven en dat ze niet het zelfde zijn als weerwolven. Als ik het me nog goed herinner. xd


    Forever.

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ja, Morgenrood, maar ze heeft het even hier neergezet, omdat sommigen het niet geloofden bij het Twilight vs Harry Potter topic


    En toen ging ik het vergelijken met een Faunaat en vond ik het nog leuker. *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Snuggly schreef:
    (...)
    In New Moon wordt juist alles verteld over de Quileute-wolven en dat ze niet het zelfde zijn als weerwolven. Als ik het me nog goed herinner. xd

    Nee in Morgenrood word het uitgelecht denk ik:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Snuggly schreef:
    (...)
    In New Moon wordt juist alles verteld over de Quileute-wolven en dat ze niet het zelfde zijn als weerwolven. Als ik het me nog goed herinner. xd


    Ja, maar ze worden daar wel weerwolven genoemd, zo dus. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Wil je Please niet de heletijd iedereens niet iedereens Spelling verbeteren D:
    word irritant D:


    *wordt

    En jullie gezeik over die weerwolven vind ik irritant, dus ja...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, maar ze worden daar wel weerwolven genoemd, zo dus. (krul)

    Nou, dat is dan gewoon een grote fout van Stephanie Meyer. lol xd


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    In New Moon wordt juist alles verteld over de Quileute-wolven en dat ze niet het zelfde zijn als weerwolven. Als ik het me nog goed herinner. xd

    Ehh... Nee, in Eclipse krijg je de legende, Breaking Dawn is met Shape-shifters. In New Moon zeggen ze dat ze weerwolven zijn


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Nee in Morgenrood word het uitgelecht denk ik:Y)

    Ja ook een gedeelte. Maar in New Moon ook toen Jacob Bella mee nam naar één van hun feesten of vergaderingen wat het ook was. -Toch? Of ben ik nou gek geworden? Haha


    Forever.

    Snuggly schreef:
    (...)
    Nou, dat is dan gewoon een grote fout van Stephanie Meyer. lol xd

    Grinnikt


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    AllstarW schreef:
    (...)

    *wordt

    En jullie gezeik over die weerwolven vind ik irritant, dus ja...

    Je weet dat dit gemeld mag worden? Want zo ja... Dan zou ik nu nokken voor ik het ga melden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    AllstarW schreef:
    (...)

    *wordt

    En jullie gezeik over die weerwolven vind ik irritant, dus ja...

    Oke ik ben dyslexies dus ik kan niet spellen (cat)
    Ik leg allen maar aan HP en sommige Twilight fans uit over de weerwolven en de gedaante veranderaar's D: als je het irritant vind loop dan gewoon ff het topic uit ik zoek geen ruzie D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor