• Het is echt zo vreselijk bij mij thuis. Het is constant ruzie. Het maakt niet uit dat ik erover ben op school en dat ik een goed rapport had, want mijn stiefvader zou liever willen dat ik bleef zitten in plaats van dat zijn zonen dat deden. (1 van hen al 2 keer o.o)
    En nu zijn ze nog beginnen te verbouwen en kan ik 's nachts niet eens normaal slapen omdat het zo stoffig is, ook al maak ik mijn kamer elke dag schoon.
    Dan zijn ze ook nog aan het ruziën de hele tijd zodat alle buren het kunnen horen. Dan als ik om geld vraag om iets te gaan doen is het ook weer te veel gevraagd. Mijn stiefbroers krijgen het dan wel altijd om wiet te gaan smoren en zich plat te zuipen. En die ouders weten dat, maar die geven dat geld tòch! Ik drink en rook niet, en ik doe dat geld op aan bv. de cinema ofzo. En toch. ):

    Ik word er echt ziek van, het werkt zo op mijn zenuwen.
    Wat moet ik doen? ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Mja, inderdaad. Het is gewoon sneu dat het vakantie is. Dan merk je er meer van. Want ik was nooit thuis tijdens school. Ik ging naar school en dan ging ik trainen en dan kwam ik terug en ging ik slapen, haha. :')



    Probeer nu dan wat meer met vrienden enzo af te spreken. Of gewoon vaker weg gaan. Neem wat dingetjes mee, like een boek een laptop een flesje water, een paar broodjes en ga dan naar de park ofzo. Dat doe ik meestal!
    Voor derest nog heel veel sterkte!

    Oké, dat is behoorlijk kuttig. En ik snap dat het idee om met je moeder te gaan praten erg schokkend is en bijna géén optie. Ikzelf durf ook nooit over zulke dingen te praten. Maar de ruzie's? Die moet je proberen te negeren, probeer het gewoon. Het geld probleem? Tsja, daar is niet echt een oplossing voor. Het spijt me dat ik je niet kan helpen, maar als je iets kwijt wilt, ik ben er voor je! -le hug-


    Forever.

    Mile schreef:
    (...)


    Probeer nu dan wat meer met vrienden enzo af te spreken. Of gewoon vaker weg gaan. Neem wat dingetjes mee, like een boek een laptop een flesje water, een paar broodjes en ga dan naar de park ofzo. Dat doe ik meestal!
    Voor derest nog heel veel sterkte!

    Dankjewel. (flower)
    En wow, er hebben zoveel mensen gereageerd! Dat maak ik echt voor het eerst mee, haha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Snuggly schreef:
    Oké, dat is behoorlijk kuttig. En ik snap dat het idee om met je moeder te gaan praten erg schokkend is en bijna géén optie. Ikzelf durf ook nooit over zulke dingen te praten. Maar de ruzie's? Die moet je proberen te negeren, probeer het gewoon. Het geld probleem? Tsja, daar is niet echt een oplossing voor. Het spijt me dat ik je niet kan helpen, maar als je iets kwijt wilt, ik ben er voor je! -le hug-

    Dankje (flower)
    @ iedereen echt heel erg bedankt. <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Dankjewel. (flower)
    En wow, er hebben zoveel mensen gereageerd! Dat maak ik echt voor het eerst mee, haha. :'D



    haha, en als er meer is en je wilt praten kan je mij wel een PB sturen!

    Mile schreef:
    (...)


    haha, en als er meer is en je wilt praten kan je mij wel een PB sturen!

    Aww, dankje. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Aww, dankje. (cat)


    Graag gedaan (flower)