• Er op dit moment in de top een story staat van elke genre.

    And you completely know the power that you have ft. JDB
    Something good can work. -Harry Styles.
    Diep Geheim
    Jeaj little Arrogant me | DM |
    Someone like you - Seth Clearwater.

    Dat is best wel cool, want ik zie altijd 2 tot 3 jb stories.
    En ik weet niet waarom ik hier op let.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Ik kraak een verhaal niet af, alleen soms twijfel ik of een verhaal er wel in hoort. En ik vind het nu gewoon leuk dat er eens andere in staan dan enkel en alleen JB. No offence, ik lees die verhalen ook maar ja.


    Sommige verhalen horen er echt niet, het is gewoon alsof ze een hoofdstuk zomaar activeren zonder dat er moeite aan is besteed. Daar kan ik echt chagerijnig om worden. :']


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat is gewoon zielig, dat is het teken dat ze niet schrijven voor hun plezier, maar voor zo veel mogelijk lezers en de aandacht en complimentjes. Ik kan daar behoorlijk kwaad om worden, mensen doet tering-hard hun best voor die stories, en komen terecht in de Top 5, komt er de volgende dag iemand die ze er uit kickt met een story die nergens op slaat. Maar ja, je vrienden doen dat wel voor je, échte vrienden drukken op het groene duimpje bij vrienden. Oh, please.


    Idd, schrijven hoort een uitklep te zijn van alle dingen die je meemaakt. Maar natuurlijk is het ook leuk om complimenten te krijgen van je lezers zodat het je motiveert dat je niet voor niks schrijft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.