• Willen jullie het lezen en een abo op nemen
    Alvast bedankt


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Passerby schreef:
    (...)Wel soms hebben ze al meerdere stories gelezen van die schrijver/schrijfster en weten ze dat het quality is.


    Ja dat is ook true ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Passerby schreef:
    (...)Wel soms hebben ze al meerdere stories gelezen van die schrijver/schrijfster en weten ze dat het quality is.


    idd dat is ook wel true


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Nou mijn story had ook maar een paar abbonees, 10 ofzo. En toen is hij door een wonder in Top Stories gekomen (hij stond niet eens in de spotlight). Na die dag had ik er 65. Het komt vanzelf ;)


    Ja, dat had ik ook, ik had er 16 eerst en toEn stond ik opeens in de top die avond kwam ik terug en ik had er opeens 97.. Je moet gewoon rustig afwachten en er al een paar hpofdstukken opzetten zodat mensen kunnen lezen hoe je schrijft.


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik ook, ik had er 16 eerst en toEn stond ik opeens in de top die avond kwam ik terug en ik had er opeens 97.. Je moet gewoon rustig afwachten en er al een paar hpofdstukken opzetten zodat mensen kunnen lezen hoe je schrijft.


    idd ga ik ook doen gewoon schrijven en afwachten :P
    Voor de gene die al heeft gelezen.
    wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:03 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    LC schreef:
    (...)

    idd ga ik ook doen gewoon schrijven en afwachten :P
    Het is wel een feit dat het genre er ook toe doet, maar JB & 16+ zal wss wel in de smaak vallen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Het is wel een feit dat het genre er ook toe doet, maar JB & 16+ zal wss wel in de smaak vallen.

    Denk het ook wel :P
    als je ziet hoevel jb stories hier zijn


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Passerby schreef:
    (...)Het is wel een feit dat het genre er ook toe doet, maar JB & 16+ zal wss wel in de smaak vallen.


    hahaa jaa idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LC schreef:
    (...)
    Denk het ook wel :P
    als je ziet hoevel jb stories hier zijn


    Het is wel leuk dat er zoveel JB stories zijn, maar ik vind dat het na een tijdje niet leuk word om er zo een te schrijven. Want omdat erzoveel zijn lijken ze allemaal op elkaar?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LC schreef:
    (...)

    idd ga ik ook doen gewoon schrijven en afwachten :P
    Voor de gene die al heeft gelezen.
    wat vinden jullie?


    Ik vind het wel leuk, maar ik houd niet echt van verhalen waar de vrouw word mishandeld enzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is wel leuk dat er zoveel JB stories zijn, maar ik vind dat het na een tijdje niet leuk word om er zo een te schrijven. Want omdat erzoveel zijn lijken ze allemaal op elkaar?


    idd maar ik ga gewoon doorschrijven en wacht af. idd sommige lijken wel op elkaar hea


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    LC schreef:
    (...)

    idd maar ik ga gewoon doorschrijven en wacht af. idd sommige lijken wel op elkaar hea


    Die van jou verschilt wel wat meer...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik vind het wel leuk, maar ik houd niet echt van verhalen waar de vrouw word mishandeld enzo.


    ik vind dat juis zo'n mooi onderwerp dat ze het moeilijk heeft gehad e n dan opeens gelukkig is als ze geen moeilijk tijd meer heeft door iemand die haar helpt

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:09 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Die van jou verschilt wel wat meer...

    hoe bedoel je?
    lijkt het op een andere??


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    LC schreef:
    (...)
    hoe bedoel je?
    lijkt het op een andere??


    Nee ik bedoel dat ik nog geen verhaal ben tegen gekomen die op de jouwe lijkt. En daar doel ik niet op dat ik nog nooit een verhaal tegen gekomen ben met dit onderwerp maar ik ben nog nooit een JB verhaal tegen gekomen met dit onderwerp.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:20 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Of wacht, een stukje van She trusted you - JB lijkt er wel op. Maar dat is maar een heel klein stukje don't worry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.