• Willen jullie het lezen en een abo op nemen
    Alvast bedankt


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik heb mijn reactie even aangepast. Hij was idd niet zo netjes, maar ben beetje nervous en zenuwwachtig. Sorry LC.
    En er is vast wel iemand die hem wil lezen ;)


    We zien wel. Er reageren alleen maar mensen die het niet willen :S


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    LC schreef:
    (...)

    We zien wel. Er reageren alleen maar mensen die het niet willen :S

    Elke dag staat er wel een JB story in Top Stories Vandaag, dat betekent dat er genoeg mensen zijn die JB lezen. Heb geduld, moest ik ook met mijn storys ;)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 10:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Elke dag staat er wel een JB story in Top Stories Vandaag, dat betekent dat er genoeg mensen zijn die JB lezen. Heb geduld, moest ik ook met mijn storys ;)

    ahaha idd dat is ook wel waar maar 100% zeker dat de mijne niet in de top komt. :p
    meeste abo's waren 52 en dat was echt lang geleden voordat al die stories verwijderd waren zonder


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik denk dat de meesten dat wel snappen als je de leeftijdsbeoordeling op 16+ zet.
    Succes met je story ;) Ik ga hem niet lezen want ik mag die kerel niet

    Persoonlijk, vind ik dat een beetje kinderachtig, dan doe je toch alsof het over een doodgewone Justin gaat? Zo moeilijk is dat toch niet? Ik bedoel, als je een verhaal echt leuk vind, dan kijk je daar wel overheen. En het niet eens proberen omdat er iemand in voor komt die jij niet mag, dát vind ik echt kinderachtig.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Persoonlijk, vind ik dat een beetje kinderachtig, dan doe je toch alsof het over een doodgewone Justin gaat? Zo moeilijk is dat toch niet? Ik bedoel, als je een verhaal echt leuk vind, dan kijk je daar wel overheen. En het niet eens proberen omdat er iemand in voor komt die jij niet mag, dát vind ik echt kinderachtig.


    Daar heb je wel gelijk in. Maar dat hangt helemaal van de verhaal af. Ik respecteer iemand die zegt dat hij/zij dat niet mag od die gene haat. Maarjaah


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Persoonlijk, vind ik dat een beetje kinderachtig, dan doe je toch alsof het over een doodgewone Justin gaat? Zo moeilijk is dat toch niet? Ik bedoel, als je een verhaal echt leuk vind, dan kijk je daar wel overheen. En het niet eens proberen omdat er iemand in voor komt die jij niet mag, dát vind ik echt kinderachtig.

    Tja het spijt me, maar dat kan ik dan weer net niet. Vind me kinderachtig of niet, maar zo is het nu eenmaal. En ik denk dat er wel meer mensen zo denken en niet alleen over JB, maar ook over TH of HP.

    LC schreef:
    (...)
    ahaha idd dat is ook wel waar maar 100% zeker dat de mijne niet in de top komt. :p meeste abo's waren 52 en dat was echt lang geleden voordat al die stories verwijderd waren zonder

    Nou mijn story had ook maar een paar abbonees, 10 ofzo. En toen is hij door een wonder in Top Stories gekomen (hij stond niet eens in de spotlight). Na die dag had ik er 65. Het komt vanzelf ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LC schreef:
    (...)
    Ik heb al een hoofdstuk wil je die lezen dan :S


    okee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Nou mijn story had ook maar een paar abbonees, 10 ofzo. En toen is hij door een wonder in Top Stories gekomen (hij stond niet eens in de spotlight). Na die dag had ik er 65. Het komt vanzelf ;)

    ahaha oke wonder :p maybe ook bij mij we zullen zien.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    LC schreef:
    (...)
    ahaha idd dat is ook wel waar maar 100% zeker dat de mijne niet in de top komt. :p
    meeste abo's waren 52 en dat was echt lang geleden voordat al die stories verwijderd waren zonder


    Never Say Never right? :']
    Nee kidding, dat dacht ik ook toen ik aan mijn eerste verhaal begon. En het was idd zo, maar nu heb ik twee verhalen die heel vaak in de top hebben gestaan? Gewoon omdat ik kritiek accepteerde en mijn schrijfstijl verbeterde.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als je wat meer deeltjes hebt, zullen er vast wel mensen op af komen. Het is nogal moeilijk om een abo te nemen als er niks is. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    (...)

    Never Say Never right? :']
    Nee kidding, dat dacht ik ook toen ik aan mijn eerste verhaal begon. En het was idd zo, maar nu heb ik twee verhalen die heel vaak in de top hebben gestaan? Gewoon omdat ik kritiek accepteerde en mijn schrijfstijl verbeterde.

    ahaha xd Bieber moto :P
    idd ik vind kritiek niet zo erg. Daardoor word je beter :P


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Passerby schreef:
    Als je wat meer deeltjes hebt, zullen er vast wel mensen op af komen. Het is nogal moeilijk om een abo te nemen als er niks is. :)

    dat is ook wel waar. Maar de meeste mensen nemen ook wel abo als er niks opstaan misschien komt het door de titel want dat moet mensen altijd afspreken.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    LC schreef:
    (...)
    dat is ook wel waar. Maar de meeste mensen nemen ook wel abo als er niks opstaan misschien komt het door de titel want dat moet mensen altijd afspreken.


    Mensen nemen vaak een abo als er geen hoofdstukken zijn omdat; Je een mooie trailer hebt gemaakt. Of de schrijfster/schrijver heeft bij zijn vorige story al bij gezet waar het over gaat. Of er is een topic over.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 10:52 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LC schreef:
    (...)
    dat is ook wel waar. Maar de meeste mensen nemen ook wel abo als er niks opstaan misschien komt het door de titel want dat moet mensen altijd afspreken.
    Wel soms hebben ze al meerdere stories gelezen van die schrijver/schrijfster en weten ze dat het quality is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is ook wel waar hea. Dat zie ik wel zovaak vooral van de dezelde schrijvers :P. Dan weten ze wat hun schrijfstijl zijn


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.