• De stelling van vandaag luidt:
    Egoïstisch gedrag zit in onze genen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Life is hard and then we die

    Yep :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ja, maar je omgeving heeft ook enige invloed er op.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eurydice schreef:
    Een combinatie van genen en omgeving.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ja maar een deel komt ook door je omgeving


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    RestlessSoul zei op 5 juli 2011 - 8:54:


    CountMeIn schreef:
    Ja, zowel bewust als onbewust, zul je altijd eerst aan jezelf denken, en daarna aan anderen.
    Als je huis in brand staat denk je eerder 'Hoe kom ik het huis uit' in plaats van 'Hoe komt mijn zusje het huis uit'. Zowel overlevings-instinct, als wat ons aangeleerd wordt.
    .


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Ja, maar bij iedereen merk je het meer of minder denk ik..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nee, ik vind van niet.

    Eens.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ja. Net zoals destructiviteit en arrogantie.


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    CountMeIn schreef:
    Ja, zowel bewust als onbewust, zul je altijd eerst aan jezelf denken, en daarna aan anderen.
    Als je huis in brand staat denk je eerder 'Hoe kom ik het huis uit' in plaats van 'Hoe komt mijn zusje het huis uit'. Zowel overlevings-instinct, als wat ons aangeleerd wordt.

    Hier ben ik mee eens :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, het is menselijk.


    Kill them with kindness.

    Ja, soms vind ik mezelf een bitch van hell.

    Eens.

    Uiteindelijk kijk je toch altijd door je eigen ogen. Hoe hard je ook probeert meer aan anderen te denken, uiteindelijk zal je altijd kiezen waar je zelf het best van wordt. Dat is gewoon instinct.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:15 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nee! Het is een mix van nature en nurture!


    Where there is a sea there are pirates...

    CountMeIn schreef:
    Ja, zowel bewust als onbewust, zul je altijd eerst aan jezelf denken, en daarna aan anderen.
    Als je huis in brand staat denk je eerder 'Hoe kom ik het huis uit' in plaats van 'Hoe komt mijn zusje het huis uit'. Zowel overlevings-instinct, als wat ons aangeleerd wordt.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John