• Ik denk dat zowat iedereen ze wel kent. Uggs. Schoenen/laarzen van een zachte stof. Vele dragen ze omdat ze lekker zitten, warm zijn, .. Vele vinden ze lelijk. Maar plots schoot me te binnen dat de bedenkers ze misschien zelf wel lelijk vinden. Uggs --> Ugg --> Ugly --> Vies/lelijk. Waarschijnlijk niet en beschouwen zij het gewoon als 'merknaam' of zo. Zelf vind ik ze niet zo cool.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 23:37 ]

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh... dan heeft mijn Filosofie leraar het verkeerd.

    Altijd de schuld in andersmans schoenen schuiven he... hoe toepasselijk (nerd)

    Ik vind ze lelijk. Sommige mensen staat het wel. Als het mooie uggs zijn en hele mooie mensen met hele mooie kleren. Maar meestal gewoon niet. (:

    Fragile schreef:
    (...)
    Altijd de schuld in andersmans schoenen schuiven he... hoe toepasselijk (nerd)

    Ik vind ze lelijk. Sommige mensen staat het wel. Als het mooie uggs zijn en hele mooie mensen met hele mooie kleren. Maar meestal gewoon niet. (:


    Oh! Nee dat is niet waar, hij heeft het ons verteld.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja die Uggs waren in de winter een tijdje 'in'.. Ik vond ze ook maar ugly D: Ik noemde het berenpoten.. Echt, 't lijkt dan of je van die dikke voeten hebt >.<


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik hou van Ugg's


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dudes, waar denken jullie aan in de zomer,


    Kill them with kindness.

    Ik droeg in de winter neppen ik gaa echt geen merk kopen ;0
    Ik vindt ze gewoon lekker lopen in de sneeuw :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vindt Ugs ook verschrikkelijk lelijk. maar ik heb het altijd heel koud i de winter dus ikhad neppe gekocht. ik heb ze nooit aangehad. ik vondt ze verschrikkelijk !!!


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    SYN schreef:
    Ik haat Uggs. Uggs zijn lelijk. Uggs zijn oncomfortabel. Uggs zijn orthopedisch niet okay. Uggs zijn de reden van Hiroshima.


    ^ This.


    Olive

    SYN schreef:
    Ik haat Uggs. Uggs zijn lelijk. Uggs zijn oncomfortabel. Uggs zijn orthopedisch niet okay. Uggs zijn de reden van Hiroshima.



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hou van Uggs (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb vooral het idee dat iedereen Uggs draagt, zelfs al vinden ze ze lelijk.. Wat ook zo is. Drie kwart van de mensen die Uggs hebben, vinden ze niet eens mooi, lol.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zephyros schreef:
    Dudes, waar denken jullie aan in de zomer,


    Bij ons op school dragen velen ze nog steeds. Dus dan denk ik ook altijd? Wth? Het is freaking zomer, koop slippers, ofsoo..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind Uggs wel leuk (:
    Daarom heb ik ze ook.


    Kill them with kindness.

    Ik noem ze altijd ugly's (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn zus en ik hebben 5 paar(zip)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one