• Ik heb weer even zin om covers te maken, maar ik heb niet zo zin om een hele lijst af te werken dus maximaal 5 covers.

    Geef dit door
    1. Titel (en of die erop moet) / tekst
    2. Onderwerp/thema van het verhaal
    3. Ideeen voor foto's / wat voor plaatjes je zou willen
    (Als je foto's geeft geen garantie dat ik ze gebruik want sommige zijn niet goed te blenden bij elkaar)

    Voorbeelden




    When love is not madness, it is not love

    Oeehh ik wil wel!

    1. Titel (en of die erop moet) / tekst:
    Nothing is what it seems... (die wil ik erop hebben zeg maar ;p)
    2. Onderwerp/thema van het verhaal: Dit is de link naar mijn verhaal. (:
    3. Ideeen voor foto's / wat voor plaatjes je zou willen:
    Ik wil de hoofdpersoon, Nina er sowieso op hebben (ze heeft donkerbruin, stijl haar en donkere ogen), en het 'huis' waarin ze verblijven een beetje op de achtergrond (dit snap je wel als je de inleiding leest ;p) en de jongens van Only Seven Left, als dat er nog op past haha. Als dat niet past dan hoeft dat niet persé, maar ik wil wel dat uit de cover blijkt dat de jongens van OSL er in voor komen, dus dan het logo van OSL erop ofzo.

    Bedankt als je ernaar wilt kijken! (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 11:37 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1. Titel (en of die erop moet) / tekst: Flameheart.
    2. Onderwerp/thema van het verhaal: The Hunger Games (ik weet niet of je het kent, maar anders kun je misschien even op Wikipedia kijken, het gaat in ieder geval over 24 jongeren die in een Arena moeten strijden op leven en dood).
    3. Ideeen voor foto's / wat voor plaatjes je zou willen: Ik wil de hoofdpersonage erop, dat is een meisje met felrood haar en blauwe ogen. Iets met water/bos en een jongen met lichtblond haar en blauwe ogen. En misschien nog een soort Arena erop, als dat nog kan. Voor de foto van de jongen het liefst Alex Pettyfer, voor het meisje maakt het niet uit, als ze maar aan de beschrijving voldoet, maar misschien is Susan Coffey wel een tip.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1. Titel (en of die erop moet) / tekst
    Titel, -Someone Like you.
    2. Onderwerp/thema van het verhaal
    Katherina verhuist na een relatie met Seth. Als ze terug komt is hij verloofd maar ze 'inprenten'. Dus dat is best wel zielig.
    3. Ideeen voor foto's / wat voor plaatjes je zou willen
    Katherina- Krullen & Groene ogen aub.
    Seth- Booboo Stewart in Twilight.

    Maak er aub geen standaard van, zoals bij elke seth cover zie ik dezelfde plaatje van Seth.
    Thank you. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    1 Titel: 'Stranger Hearts'
    Tekst die er ook op moet: 'Love from only one side'
    2 De vijftien jarige Cathy is verliefd op de vierentwintig jarige, beste vriend van haar broer, James. Zij en Drake, haar broer wonen samen met James, Carlos en Lucas, omdat hun ouders op zeer jonge leeftijd zijn overleden.
    Cathy denk dus verliefd op James te zijn, James vind alles wel best, en doet gewoon mee. Maar als Carlos er achter komt...
    3 Een jong, tenger meisje, en een James Maslow, op de cover zou mijn ideezijn. Maar als je iets beters weet, its all up to you!


    Let it come and let it be

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:31 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    /

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 15:03 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Welk programma gebruik jij?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.