• NIEUWE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=106239
    Ik heb toestemming gekregen om een gedichtenwedstrijd te starten, so here it is!

    Het is de bedoeling dat je over het onderwerp wat in gegeven opdracht staat een gedicht schrijft. Per opdracht krijg je 7 dagen de tijd, die je in een privé bericht naar mij stuurt. Ik plaats alle gedichten in een verhaal en waar de beoordeling bij komt te staan, en hierbij ook je cijfer. Er zijn in totaal zes rondes. Per opdracht krijg je een cijfer en beoordeling van elk jurylid. Het gemiddelde van deze cijfers wordt uitgerekend en dat is je cijfer voor je opdracht. Aan het einde van de wedstrijd wordt de winnaar bekend gemaakt door het gemiddelde van al je cijfers uit te rekenen. Er zal dus niemand afvallen, aangezien het in mijn ogen oneerlijk is iemand uit te schrijven omdat een opdracht iemand wat minder ligt.
    De prijs is dat ik jouw verhalen, quizzen en gedichten ga promoten op mijn profiel en het promotietopic en zo dus meer lezers of kijkers naar je profiel zal trekken.

    Denk goed na voordat je meedoet: doe alleen mee als je tijd hebt! Je kunt niet midden in een wedstrijd stoppen. Je krijgt uitstel als je daar een goede reden voor hebt, en je zult de kans krijgen samen met mij een geschikte datum te bespreken. Dit zal via een privébericht geregeld worden. Je uitstel mag maximaal 3 dagen duren tenzij het een zeer ernstige reden heeft.

    Er kunnen maximaal 10 deelnemers meedoen. De 1e opdracht kun je onderaan het bericht vinden. Pas als er 10 deelnemers zich hebben opgegeven kun je je gedicht inleveren en gaat je zevendaagse tijd in. Met vragen kun je bij mij of bij de andere juryleden terecht.


    De juryleden:

    - xBelieve (ik)
    - LetMeBe
    - XxshinexX
    Geen juryleden meer nodig! Ik verwacht van deze juryleden dat zij optijd beoordelen en cijfers geven. Geef goede beoordelingen, dus niet alleen 'mooi' ofzo en wees redelijk. GEEN VRIENDJESPOLITIEK! Als ik daar achter komt word je uit de jury gegooid en wordt je vriend gediskwalificeerd.

    De deelnemers:

    1. Ever Opdracht 1 - 2 ingeleverd
    2. Roodstrikje Opdracht 1 ingeleverd
    3. Atiras
    4. DarkSavior(oude naam = RestlessSoul) Opdracht 1 ingeleverd
    5. Betrayal Opdracht 1 ingeleverd
    6. StruggleOpdracht 1 ingeleverd
    7. CaptainOpdracht 1 ingeleverd
    8. RainbowRoad Opdracht 1 ingeleverd
    9. Delinquent Opdracht 1 - 2ingeleverd
    10.VampyreAngel Opdracht 1 ingeleverd
    INSCHRIJVINGEN GESLOTEN

    Alle gedichten mogen Nederlands of Engelstalig zijn.

    1e Opdracht:

    De eerste opdracht is heel simpel. Schrijf een gedicht over jouw favoriete dier of plant/bloem.

    Inleverdatum: 11 juli 2011 - dus volgende week maandag -

    Als je je gedichten niet optijd inlevert zonder enige reden voor uistel, wordt je gediskwalificeerd.

    2e Opdracht:
    De tweede opdracht is een vrij persoonlijk gedicht. Schrijf over iets waar jij je schuldig over voelt naar een bepaald persoon, of waar je spijt van hebt.
    Inleverdatum: 18 juli 2011



    Veel succes!

    Link naar alle gedichten:
    http://www.quizlet.nl/stories/55840/gedichtenwedstrijd--opdrachten/ <--- Neem op deze link een abo zodat je de wedstrijd en je cijfers en beoordelingen goed kunt bijhouden. Ik meld niet.

    In verband met de vakantie en dat mensen weggaan, zou ik het fijn vinden dat als het zou kunnen dat je een internet gelegenheid zou kunnen vinden op vakantie. Zo niet, dan kun je een voorsprong krijgen op de opdrachten, zodat je die eerder kunt inleveren. Ik plaats ze dan wel gelijk met de anderen.


    NIEUWE REGEL IN VERBAND MET DE VAKANTIE:
    GEEF DE DATA'S AAN MIJ DOOR. WE VERLENGEN DE INLEVERDATUM VOOR TWEE WEKEN, DUS JE KRIJGT MAXIMAAL 2 OPDRACHTEN VOORUIT. DIT ZIJN WAARSCHIJNLIJK MISSCHIEN 2, 3 EN 4 VOOR VELE. VOOR 5 EN 6 KRIJG JE GEWOON LANGER DE TIJD! ANDERS WORDEN HET TE VEEL OPDRACHTEN VOORUIT EN TEGELIJK. Vragen? Je kunt terecht bij mij en LetMeBe.


    Degene die voorsprong krijgen in verband met vakantie:
    Deliquent: (2), 3, 4, 5.
    Roodstrikje: (2), 3, 4, 5 uitstel.

    Ga jij ook op vakantie? Stuur een privébericht met data's en dan beslissen we samen hoeveel opdrachten je voorsprong en/of uitstel krijgt. Je krijgt voor opdrachten 3, 4,5 in verband met de vakantie een week langer de tijd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 11:38 ]


    once a directioner, always a directioner.

    Ah, wtf. Ik faal vandaag echt hard: inleverdatum nog niet bekend.
    Sorry. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Sleutelbloem schreef:
    Ik ben eigenlijk liever jury dat dat ik meedoe, kan dat?

    Ja, dat kan. Maar alleen als je weken de tijd hebt en uitgebreide beoordelingen en goede cijfers geeft die klikken met het gedicht..

    SORRY VOOR OPDRACHT 1! OPDRACHT 2 WORDT EEN GEDICHT WAT MEER PERSOONLIJK IS!


    once a directioner, always a directioner.

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, 2 weken kamp. En daar ga ik écht niet op de computer kunnen. ö
    Tegen wanneer moet dat eerste gedicht af zijn?


    De gedichtenwedstrijd gaat in als ik 10 deelnemers heb. Daarna kun je in gaan leveren.


    once a directioner, always a directioner.

    xBelieve schreef:
    (...)
    Ja, dat kan. Maar alleen als je weken de tijd hebt en uitgebreide beoordelingen en goede cijfers geeft die klikken met het gedicht..

    SORRY VOOR OPDRACHT 1! OPDRACHT 2 WORDT EEN GEDICHT WAT MEER PERSOONLIJK IS!

    Je moet geen sorry zeggen, het moet een uitdaging zijn, toch? (:
    En degene die het onzin vinden moeten maar zwijgen. (gayhand)


    Where there is a sea there are pirates...

    xBelieve schreef:
    (...)
    Ja, dat kan. Maar alleen als je weken de tijd hebt en uitgebreide beoordelingen en goede cijfers geeft die klikken met het gedicht..

    SORRY VOOR OPDRACHT 1! OPDRACHT 2 WORDT EEN GEDICHT WAT MEER PERSOONLIJK IS!

    Ik heb lots of time alleen dan niet als ik op vakantie ga, maar dan kan ik miss wel op mijn mobiel beoordelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga de juryleden even omkopen. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ik heb lots of time alleen dan niet als ik op vakantie ga, maar dan kan ik miss wel op mijn mobiel beoordelen


    Ik heb je bij de jury's gezet (:


    once a directioner, always a directioner.

    Captain schreef:
    Ik ga de juryleden even omkopen. (cat)


    Dat zou ik dan toch maar even neit doen, whahaha.:Y)


    once a directioner, always a directioner.

    Captain schreef:
    (...)
    Je moet geen sorry zeggen, het moet een uitdaging zijn, toch? (:
    En degene die het onzin vinden moeten maar zwijgen. (gayhand)

    Niet zo zeuren jij (N) Ik geef alleen mijn mening en daar heb ik alle rechten toe.


    xBelieve schreef:
    (...)

    Ik had eerst een opdracht over afscheid nemen van een belangrijk iemand, maar dat was te moeilijk volgens een paar anderen... De tweede opdracht wordt een gedicht wat meer persoonlijk is, echt waar.

    Meeh, ik doe toch mee. Verwacht niet iets geniaals, maar ik zal me best doen :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @ RestlessSoul:
    Ik geef ook maar mijn mening, hoor!
    Mijn mening (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Meeh, ik doe toch mee. Verwacht niet iets geniaals, maar ik zal me best doen :P


    Geen ruzie maken, hahaha.
    Oké, leuk dat je mee doet. Hé, ik zit nog neit zo lang op quizlet en heb nog nooit een wedstrijd georganiseerd. DAT IS BEST MOEILIJK X'D


    once a directioner, always a directioner.

    xBelieve schreef:
    (...)

    Geen ruzie maken, hahaha.
    Oké, leuk dat je mee doet. Hé, ik zit nog neit zo lang op quizlet en heb nog nooit een wedstrijd georganiseerd. DAT IS BEST MOEILIJK X'D

    Hahaha dat kan ik me voorstellen, maar jou regels enzo zijn tenminste duidelijk :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xBelieve schreef:
    (...)

    Dat zou ik dan toch maar even neit doen, whahaha.:Y)

    (krul)
    Toch even een vraagje, moeten de juryleden geen mensen zijn die best bekend zijn met poëzie? Op theoretisch en praktisch vlak. Zoals genoeg weten over verschillende stijlen, want stel nu dat er iemand bv een sonnet of een ode ofzo schrijft, dan moet je er ook rekening mee houden. Het metrum, assonanties, etc... die mensen moeten daar best wel iets van weten vind ik, want anders vind ik het zo vaag... :x
    Ik ben gewoon bang dat de jury de gedichten alleen gaat beoordelen om hoe mooi ze zijn of hoe mooi verwoord, maar er zijn genoeg andere belangrijke dingen...
    Vat dit niet persoonlijk op ofzo, het is gewoon een vraagje. (((:


    Where there is a sea there are pirates...

    Mitchell, niet lief, nu moet ik tegen jou en Beaudine *slaat armen boos over elkaar*

    Trouwens, xBelieve, had je mijn laatste pb gezien over mijn vakantie? Vanochtend verstuurd


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    xBelieve schreef:
    (...)

    Geen ruzie maken, hahaha.
    Oké, leuk dat je mee doet. Hé, ik zit nog neit zo lang op quizlet en heb nog nooit een wedstrijd georganiseerd. DAT IS BEST MOEILIJK X'D

    Ik maak geen ruzie, pff.

    Ik ben echt lastig vandaag.


    Where there is a sea there are pirates...