• Hello (:
    Ik ben op zoek naar leuke stories. De stories die ik NIET lees:

    x: Tokio Hotel
    x: HP
    x: 16+ [tenzij hij écht goed is]

    Verder mag alles (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:50 ]


    To infinity and beyond •



    I will never let you fall
    I'll stand up with you forever
    I'll be there for you through it all
    Even if saving you sends me to heaven


    Even if saving you sends me to heaven • Alex Gaskarth

    ~ ~ ~ ~

    Over het geloven in het onmogelijke, het zien van het onzichtbare en het horen van het geruisloze. Over gevallen Engelen die opnieuw moeten leren lopen en over loslaten van de personen waar je je aan vastklampt.

    Kan evengoed over onbekende personen gaan (:


    Olive

    1.
    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?



    2.
    Nothing is what it seems. [OSL]
    Op een dag verandert het leven op aarde compleet. Niemand weet wat er gebeurd en wat hen te wachten staat. Alle ouders verdwijnen en later ook de kinderen. Als Nina 's avonds laat thuiskomt van een vriendin, zit haar broertje in paniek op haar te wachten; hun ouders zijn weg. De hele tijd probeert Nina ze te bereiken, maar tevergeefs. Als ze contact opneemt met haar vriendin Fenne komt ze erachter dat alle ouders zijn verdwenen. Zij en haar broertje zijn doodsbang voor wat er met hun ouders is gebeurd en ook voor wat hen te wachten staat. Dan verdwijnt haar broertje ook, als ze hem één seconde uit het oog heeft. Nina besluit, samen met haar vriendin om onder te duiken, aangezien zij één van de weinigen zijn die nog over zijn op aarde. Op haar onderduikadres aangekomen, een groot huis midden in het bos, waar niemand ooit komt, ziet ze dat er nog vijf andere onderduikers zijn. De vijf leden van Only Seven Left.
    Kunnen Nina en Fenne met behulp van de jongens hun familieleden terugvinden? En zullen ze erachter komen wat er met de wereld is gebeurd?

    Het verhaal is zo geschreven, dat je niet erg merkt dat de jongens van OSL beroemd zijn, ze zouden net zo goed onbekende personen kunnen zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    That's What You Get


    Hayley heeft alles wat haar hartje begeert, ze is de hoofdcheerleader, is dochter van de burgemeester en kan bijna alle jongens krijgen, buiten Matt, de nieuwe bad boy dan. Om hem te versieren, wil ze hem jaloers maken met buitenbeentje Yu. Hayley wil echter verder gaan dan alleen kussen met hem en dat kan zijn vader niet hebben dus neemt hij het impulsieve besluit om iets te doen: haar in een jongen veranderen. Wanneer Yu's vader doorheeft dat hij een fout heeft gemaakt verhuizen ze naar de andere kant van het land en dus zit Hayley in een rotsituatie. Haar broertje wil haar helpen, en haar vader verplicht haar toch naar school te gaan dus schrijft ze zich in als haar neefje: Joey. Ze krijgt al snel een warm welkom van Robbie, een jongen die ze via sms gedumpt heeft en geen idee heeft dat zij Hayley is en Nora, haar vroegere beste vriendin die ze door haar status vergeten is.

    AbracaMara


    Mara is een 15-jarig meisje die samen met haar vrienden naar een High School in New York gaat. Toch heeft ze niet echt geluk als het om vriendjes gaat. Wanneer ze voor de tweede keer een vriendje betrapt die haar bedriegt heeft ze het gehad. Nadat zij en haar beste vriendin Chloe "Teen Witch" gezien hebben wil ze wraak nemen met magie.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:50 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Poisoned Rain

    Daar stond ik dan, alleen in een groep van meer dan honderd mensen. Mijn benen leken nauwelijks de kracht te hebben om me overeind te houden. Ik hapte naar adem, mijn ogen snel afwendend. 16 jaar lang onafscheidelijk. Maar alles was zo plots veranderd.. En nu? Nu lag jij daar. In die kist die langzaam naar de bodem verdween. Iedereen is er kapot van. Waarom moest je je eigen leven nemen?




    Niet echt 16+, is alleen vanwege het zelfmoord-thema (=


    Be yourself, everyone else is already taken.

    3-1 All Time Low
    Rose, June, Whitney en Julie zijn de zusjes van de beroemde bandleden van All time low. Hun broers zijn beste vrienden en vormen een band, maar ook zij hebben hun goede vriendschappen. De broers en de zussen maken elkaar graag het leven zuur, door de keren dat ze elkaar in de maling hebben genomen bij de diners te tellen. Maar alles veranderd, met plan om 3-1 van de normale 2-1 te maken van de zusjes hun leven op zijn kop zet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.



    Mona Bay is een topmodel en gecast voor een sensuele shoot samen met Harry Styles. Alleen is er één probleempje: Het is haat op het eerste zicht. Als de shoot volledig flopt, krijgen de twee 14 dagen de tijd om chemie te creëren. Dat idee is gewoon gedoemd om te falen...

    "Listen, you prick. I wear heels bigger than your dick, so don't mess with me."

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 20:00 ]


    And in that moment, we were infinite.

    ik heb twee twilight stories, ik weet niet of je die leuk vind hoowr. eentje heet:
    One Big Family (heeft tot nu toe 24 hoofdstukken)

    Waarneer Milou naar het regenachtige Forks verhuist, waar haar nicht Bella ook woont, neemt haar leven een aparte wending. ze ontmoet de Cullens en rakt met ze bevriend. maar ze lijken een groot geheim te hebben. Milou probeert te ontdekken wat dat geheim is, maar dan gaat opeens alles mis...


    Change Without Poison (heeft pas 1 hoofdstuk)
    Romy is een 11 jarig weeskind dat in het 'Grace Jefersen Weeshuis' woont. ze is niet zo heel anders dan de anderen. maar ze heeft een ding dat niemand anders in het weeshuis heeft: gouden ogen. ze merkt dat haar lichaam langzaam veranderd en meld het bij de directie, maar bij de directie zeggen ze dat het niks is, dat het gewoon tussen haar oren zit. op een nacht krijgt ze een vreselijke hoofdpijn en als ze naar de directie wilt lopen, valt ze van de trap af en raakt in een coma. de dokters krijgen geen naald door haar huid heen en ze word naar het ziekhuis in Forks overgeplaatst omdat daar een van de beste dokters van de wereld werkt, Dr. Carlisle Cullen.


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Stranger Hearts
    Cathrien, ook wel bekend als Cathy, is het vijftien-jarige zusje van Drake. Drake en Cathy zijn hun ouders verloren, en wonen samen met James, Carlos en Lucas, de vrienden van Drake.
    Ondanks dat Cathy het ontkent, bloeit er een liefde op voor de vierentwintig-jarige, knappe, flirterige James. Dit alles word ook nog eens versterkt doordat James er niet tegen vecht, maar er juist op in gaat, alsof het een spelletje is. Drake en Lucas staan er echter compleet buiten, en weten werkelijk van niks, maar Carlos daar in tegen begint iets te vermoeden.
    Weet Cathy wel alles over James? En wat zal er gebeuren, als ook Drake er echter komt, dat zijn zusje en zijn beste vriend een romance zijn begonnen?


    Let it come and let it be

    Love isn't always fair

    Memories


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Twilight fanfic

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?



    En een andere twilight fanfic over Alice en Jasper
    We've waited long enough to be happy

    Enjoy!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    Het zou geweldig zijn als je hier een kijkje wil nemen.
    Broken down like a mirror, -Harry Styles


    Beautiful thing is never perfect.



    Klik op de foto voor het proloog, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    The death end

    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor