• Members of the WAG-gang

    ~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 23:38 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hai Elena _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Corvette schreef:
    hai Elena _O_
    HAAAAAAAAAAAI *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ELENAAAAAAAAAAAAAAAAAAA(wbw)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Exposito schreef:
    Ik ben er weer!
    Wie is Kubus?


    Mijn vriendje.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke, gisteren gingen rose en ik een brievenbus planken, HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik weet niet zo goed aan welk verhaal ik nu moet gaan schrijven. *zucht*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Mijn vriendje.
    Heet hij Kubus?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    Oke, gisteren gingen rose en ik een brievenbus planken, HAHA

    Ik snap echt niet waar dat planken goed voor is, wat is de humor?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Volgens mij leef ik onder een steen ofzo, maar ik weet niet eens wat planken is?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    Volgens mij leef ik onder een steen ofzo, maar ik weet niet eens wat planken is?

    zoek maar op google ofzo, de foto's vertellen het je wel


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nou kijk.
    De vriend van Ash is een vriend van Kubus en hij wilde ons dus al koppelen. Dat feestje was buiten dus ik had het kei koud, en toen kreeg ik Kubus zijn vest. Uiteindelijk belanden we met zijn tweeën op zo'n bankje en toen voelde ik me helemaal gelukkig, inclusief de vlinders die ik vroeger bij hem ook voelde, toen we samen waren. Ik dacht helemaal niet aan Niels ofzo. En ik heb de hele avond met hem gepraat en gelachen enzo.
    Maar mijn ouders zouden me om 11 uur ophalen en ik wilde niet naar huis, dus toen heeft hij me naar huis gebracht om 12 uur. En toen zoende we en toen vroeg hij of we het nog een keer konden proberen en nu bevind ik me ergens hoog in de 7de hemel.
    Net gingen we naar de stad en toen was het helemaal leuk enzo. En we gingen ijsje delen enzo. En nu ben ik blij en gelukkig. En ik spring de hele tijd het hele huis door.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Corvette schreef:
    (...)
    Ik snap echt niet waar dat planken goed voor is, wat is de humor?
    Het is geen humor, daarom is het grappig
    Net als de Henk grappen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    (...)Heet hij Kubus?


    Spreek je uit als Koeboes. Hij is half pools, vandaar die naam.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    Nou kijk.
    De vriend van Ash is een vriend van Kubus en hij wilde ons dus al koppelen. Dat feestje was buiten dus ik had het kei koud, en toen kreeg ik Kubus zijn vest. Uiteindelijk belanden we met zijn tweeën op zo'n bankje en toen voelde ik me helemaal gelukkig, inclusief de vlinders die ik vroeger bij hem ook voelde, toen we samen waren. Ik dacht helemaal niet aan Niels ofzo. En ik heb de hele avond met hem gepraat en gelachen enzo.
    Maar mijn ouders zouden me om 11 uur ophalen en ik wilde niet naar huis, dus toen heeft hij me naar huis gebracht om 12 uur. En toen zoende we en toen vroeg hij of we het nog een keer konden proberen en nu bevind ik me ergens hoog in de 7de hemel.
    Net gingen we naar de stad en toen was het helemaal leuk enzo. En we gingen ijsje delen enzo. En nu ben ik blij en gelukkig. En ik spring de hele tijd het hele huis door.
    Wat leeeeeeuuuuuuuuk
    Maar sorry, ik vind Kubus echt een idiote naam
    (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John