• Members of the WAG-gang

    ~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 23:38 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Exposito schreef:
    (...)Ja, lien is eigenlijk aan de beurt?

    ik weet niet. Ik ben na haar, maar ik heb iets horen vallen van doorgaan of gaat ze schrijven idk. IK zat een avond en nacht en morgen onder een steen dus;


    Tears are words the heart can't say.

    Exposito schreef:
    (...)Ja, lien is eigenlijk aan de beurt?


    We maken een hoofdstuk aan zonder verhaal, en zetten die op inactief.
    Dan kan degenen na lien gewoon schrijven en activeren en lien schrijft later een keer. (dit is omdat de volgorde dan nog klopt qua hoofdstukken reeks)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Number4 schreef:
    (...)
    ik weet niet. Ik ben na haar, maar ik heb iets horen vallen van doorgaan of gaat ze schrijven idk. IK zat een avond en nacht en morgen onder een steen dus;
    Ja, ik ben er elke avond niet :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Number4 schreef:
    Very good! Mijn feestje van gisteren heeft me supergoed gedaan.
    Met jou Reina? (:


    Yeaaah *O*
    Gelukkig ^^
    Ja gaat goed

    EN ELENA IK WEET DAT AZIE GROOT IS


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    aah
    dus ik mag schrijven in principe? - laat van begrip vandaag -


    Tears are words the heart can't say.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    We maken een hoofdstuk aan zonder verhaal, en zetten die op inactief.
    Dan kan degenen na lien gewoon schrijven en activeren en lien schrijft later een keer. (dit is omdat de volgorde dan nog klopt qua hoofdstukken reeks)
    Dit snap ik even niet :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Yeaaah *O*
    Gelukkig ^^
    Ja gaat goed

    EN ELENA IK WEET DAT AZIE GROOT IS


    Het laatst dat ik me zo goed gevoeld heb is lang geleden. Iedereen zei gisteen; Ohw Nikki komt los. Maar er waren maar 2 opties of ik kwam los op die manier of 1 van dees dagen wa het traan uitbarsting. Liever de eerste dan.


    Tears are words the heart can't say.

    Exposito schreef:
    (...)Ja, ik ben er elke avond niet :W

    Ik was hier niet van gisteren 4 uur tot half 12 deze morgen dus ik weet echt van niks. Normaal ben ik hier wel 's avonds.


    Tears are words the heart can't say.

    SHIT! Ik heb 'Ik miss Nederland' gemist, even terugkijken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    (...)Dit snap ik even niet :W


    We hebben een volgorde van schrijven, eerst amber dan die dan die. blablabla.
    Maar omdat Lien dus even overgeslagen wordt maken we gewoon een hoofdstuk aan zonder dat er iets in staat. Gewoon een leeg hoofdstuk. Die activeren we niet, en dan kan Nikki in dit geval gewoon haar hoofdstuk schrijven/activeren. Wanneer Marjolien haar hoofdstuk af heeft kan ze hem in dat lege hoofdstuk zetten en activeren, dan is de volgorde nog gewoon goed qua hoofdstukken.
    Snap je het nu wel?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    We hebben een volgorde van schrijven, eerst amber dan die dan die. blablabla.
    Maar omdat Lien dus even overgeslagen wordt maken we gewoon een hoofdstuk aan zonder dat er iets in staat. Gewoon een leeg hoofdstuk. Die activeren we niet, en dan kan Nikki in dit geval gewoon haar hoofdstuk schrijven/activeren. Wanneer Marjolien haar hoofdstuk af heeft kan ze hem in dat lege hoofdstuk zetten en activeren, dan is de volgorde nog gewoon goed qua hoofdstukken.
    Snap je het nu wel?
    Oh zo!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I've got it. Al ga ik nu nog niet schrijven. Eerst verder aan 1D verhaal. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb het hoofdstuk ff gemaakt van Lien.
    Heb in de titel gezet dat hij gewoon inactief moet blijven (:

    Number4 schreef:
    I've got it. Al ga ik nu nog niet schrijven. Eerst verder aan 1D verhaal. (:


    Hahaha, take your time (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    BAM ik zit in de zon op een terrasje in Zeeland en ik verveel me een beetje dus kwam ik even hoi zeggen :'D


    Hope goes lost but never dies.