• Hoe hebben juillie elkaar ontmoet etc...
    je hoeft niet alles te vertelen hoor.



    Ik heb hem ontmoet via een goede vriendin van mij.
    Toen ik 10 jaar oud was
    ja ik waser vroeg bij
    Ik heb tot mijn 13de met hem gehad.
    Toen is het door een dom iets uitgegaan tussen ons en heeft de liefde me geen geluk meer gebracht.

    Asleep schreef:
    Die moet nog komen. :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Forever alone.:S


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kende hem door de vriend [nu man] van me zus..toen was ik 16 en was naar 2 dagen uit. en ik heb dr maanden last van gehad


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    Forever alone.:S


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sweden schreef:
    Toen was ik 8 ofzo?
    Toen gaven we elkaar kusjes op de wang en hij ging altijd bloemetjes voor me plukken. cute.
    Was altijd erg leuk met hem, lol.
    Na een jaar ofzo ging hij verhuizen en heb ik hem nooit meer gezien, best jammer.
    (';


    Dat is echt schattig. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zat in het vijfde leerjaar, hij was nieuw op school, we hebben 3 maanden gehad. Toen is het uitgegaan door iets stom, een tijd later hebben we nog een paar dagen gehad. Natuurlijk hebben we toen nooit gekust, of zo, dus het stelde eigenlijk niet veel voor. ;$

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 2:20 ]


    Save me from myself.

    Dat telde eigenlijk niet. Dat was kleuter liefde. Daarna heb ik een basisschool liefde gehad toen ik in groep 3 t/m 5.

    Mijn echte eerste liefde was afgelopen oktober. Ik heb hem leren via Judokamp. Hij was eerst mijn beste vriend en hij vond mij al eerder leuk. Toen had hij me ook al gevraagd maar toen zei ik nee. Afgelopen oktober kregen we toch met elkaar. En nu het uit is, is hij nog steeds mijn beste vriend


    "Ignite, my love. Ignite."

    Relatie? Dat komt niet in mijn woordenboek voor, ik verneuk het allemaal.


    everything, in time

    Ik kende hem niet, en opeens was hij verliefd op me en ik gaf hem een kans.


    Believe in yourself, change the world.

    Mijn állereerste toen ik 7 was, maar mijn eerste 'serieuze' toen ik 13 was.


    None but ourselves can free our minds.

    Haha, iedereen zit er echt vroeg bij. Maar ik ben echt een late, serieus.. (:
    Mijn állereerste relatie is namelijk toen ik 15 was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    toen k 8 was ofzo? met mn buurjongen

    Duerre schreef:
    Nog niet gehad.


    <3

    Ze was een vriendin van mij al geruime tijd. Ik denk een jaar of zo. Niet een zeer goede vriendin, gewoon een vriendin. En toen kuste ze me. Gewoon zo. En ik kuste terug. Ik denk dat het haar bang maakte in het begin, maar daarna begonnen we meer tijd samen door te brengen, want ik was degene die haar geheim kende (dat ze gay is) en ze voelde zich fijn om me heen. Voordat ik het wist waren we een koppel. Het duurde drie maanden voordat ze viel voor iemand anders. Het gebeurt. Ik had er vrede mee, we zijn nog steeds vrienden. Allebei realiseerden we dat we niet veel lesbische vriendinnen hebben, dus probeerden we het als vriendinnen. En het werkt heel goed.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Progeny schreef:
    Relatie? Dat komt niet in mijn woordenboek voor, ik verneuk het allemaal.

    Je bent niet de enige, Marleentje. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...