• Hoe hebben juillie elkaar ontmoet etc...
    je hoeft niet alles te vertelen hoor.



    Ik heb hem ontmoet via een goede vriendin van mij.
    Toen ik 10 jaar oud was
    ja ik waser vroeg bij
    Ik heb tot mijn 13de met hem gehad.
    Toen is het door een dom iets uitgegaan tussen ons en heeft de liefde me geen geluk meer gebracht.

    Die moet nog komen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom heb jij altijd van die vage topics? Lol wtf /no offence

    Hooligan schreef:
    Waarom heb jij altijd van die vage topics? Lol wtf /no offence


    Vage pure nieuwgierigheid topics!

    Ik had hem ontmoet op een feestje, toen ik 12 jaar oud was. Ik heb dus tot een paar maanden geleden met hem gehad en het is uitgegaan om iets wat ik liever niet wil vertellen.


    We accept the love we think we deserve.

    Eh, op school?
    Nou ja, een vriendin van me had zijn nummer en had die aan een andere vriendin gegeven. Na een tijdje heeft hij mijn nummer gevraagd aan die ene vriendin en zij heeft die gegeven, zo ben ik met hem beginnen praten. Ik was 14 toen we wat kregen en dat heeft 4 maanden geduurd en toen ging het uit omdat we niet meer met elkaar konden leven, zeg maar. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nog niet gehad.


    Hope goes lost but never dies.

    Asleep schreef:
    Die moet nog komen. :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Dat was mijn achterbuurjongen :'D. Toen was ik 11, lol.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    School, maar het stelde echt niks voor.

    Ik kende hem van de basisschool, vervolgens opnieuw ontmoet toen ik in de tweede zat. Van eind tweede tot eind vierde mee gehad, nu goede vrienden mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    We waren acht o.0
    Maar toen gingen we niet echt met mekaar om en zo ;'p En toen zagen we elkaar een keer in de maand, voor lotgenoten contact xD
    En toen was eer een kamp (weer met lotgenootjes), toen waren we 11 en 12, maar ja. Hij was een beetje saai en er waren maar drie meisjes, dus daar ging ik mee om en elkaar weer vergeten en zo (ik hem dan ;'p, hij mij niet)
    En toen ging ik naar een speciale school (waar hij al zat) en toen zaten we bij elkaar met leerlingvervoer en van het een komt het ander. Haha.
    D'r was al vet lang een vonk, die wij als enigen niet doorhadden, maar de leraren en onze vrienden wel. ^^ En toen uiteindelijk op de op drie na laatste schooldag, vorig jaar, kregen wij.
    Da's dinsdag precies een jaar <3


    Wauw, wat een gel*l ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Toen was ik 8 ofzo?
    Toen gaven we elkaar kusjes op de wang en hij ging altijd bloemetjes voor me plukken. cute.
    Was altijd erg leuk met hem, lol.
    Na een jaar ofzo ging hij verhuizen en heb ik hem nooit meer gezien, best jammer.
    (';


    Me so good.

    Asleep schreef:
    Die moet nog komen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Asleep schreef:
    Die moet nog komen. :Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    LittlePirate schreef:
    We waren acht o.0
    Maar toen gingen we niet echt met mekaar om en zo ;'p En toen zagen we elkaar een keer in de maand, voor lotgenoten contact xD
    En toen was eer een kamp (weer met lotgenootjes), toen waren we 11 en 12, maar ja. Hij was een beetje saai en er waren maar drie meisjes, dus daar ging ik mee om en elkaar weer vergeten en zo (ik hem dan ;'p, hij mij niet)
    En toen ging ik naar een speciale school (waar hij al zat) en toen zaten we bij elkaar met leerlingvervoer en van het een komt het ander. Haha.
    D'r was al vet lang een vonk, die wij als enigen niet doorhadden, maar de leraren en onze vrienden wel. ^^ En toen uiteindelijk op de op drie na laatste schooldag, vorig jaar, kregen wij.
    Da's dinsdag precies een jaar <3


    Wauw, wat een gel*l ^^


    DAT IS ZOO CUTE.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.