• Hoe hebben juillie elkaar ontmoet etc...
    je hoeft niet alles te vertelen hoor.



    Ik heb hem ontmoet via een goede vriendin van mij.
    Toen ik 10 jaar oud was
    ja ik waser vroeg bij
    Ik heb tot mijn 13de met hem gehad.
    Toen is het door een dom iets uitgegaan tussen ons en heeft de liefde me geen geluk meer gebracht.

    Mijn eerste serieuze relatie zat aan de drugs en dumpte me toen hij in een jeugdinstelling terecht kwam, waar hij zijn nieuwe vriendin ontmoette. Fuck hem, ik hield van em. >.<'

    Atmosphere schreef:
    Mijn eerste serieuze relatie zat aan de drugs en dumpte me toen hij in een jeugdinstelling terecht kwam, waar hij zijn nieuwe vriendin ontmoette. Fuck hem, ik hield van em. >.<'

    Wow heftig ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Atmosphere schreef:
    Mijn eerste serieuze relatie zat aan de drugs en dumpte me toen hij in een jeugdinstelling terecht kwam, waar hij zijn nieuwe vriendin ontmoette. Fuck hem, ik hield van em. >.<'


    Opeens voel ik me onervaren en klein.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Opeens voel ik me onervaren en klein.

    Haha, ik ook! Had ik maar zo'n cool vriendje, lol. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik was 8 en op vakantie naar Ameland.
    Daar was een jongen, waarmee ik veel omging. Hij noemde mij Beppie, en ik hem Opie. :''''')
    Nou ja, en toen gaven we elkaar een kusje toen we 's avonds speelden, en toen hadden we wat. :'D
    Iig, een paar dagen, want daarna gingen we weer naar huis. Ik heb hem helaas nooit weer gezien, maar ik ben wel ontzettend benieuwd hoe het met hem is. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, ik ook! Had ik maar zo'n cool vriendje, lol. :'D


    Nou, Dr was niks cools aan, hij was echt vaak fuckedup, maar had van zulke lieve momenten dat ik gewoon te verliefd was.. en ja, liefde maakt blind.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nou, Dr was niks cools aan, hij was echt vaak fuckedup, maar had van zulke lieve momenten dat ik gewoon te verliefd was.. en ja, liefde maakt blind.

    Haha, agree. : D


    Where there is a sea there are pirates...