• Een hele tijd geleden heb ik een story gelezen, en ik heb er geen Abo opgenomen of in mijn favorieten gezet.
    Het verhaal was een soort van Harry Potter fanfiction; Het ging over een meisje dat op Zweinstein terecht kwam in het midden van het jaar geloof ik.
    Ze kwam van een andere dimensie maar moest dit voor iedereen geheim houden. Blijkbaar was ze een soort Wachter van haar wereld samen emt 3 andere meisjes. Haar dimensie was overvallen door een of ander monster dat nu de macht had, en haar 3 andere wachters gevangen hield.
    zij was de enige die nog vrij was, en ze kan alleen haar dimensie redden door een speciaal zwaard te vinden. Dit zwaard zou dan verstopt horen te zijn op Zweinstein. In het verhaal heeft ze ook een draak en wordt ze verlief op Draco Malfoy.

    weet iemand welke story ik bedoel en waar ik hem kan vinden?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik lees geen harry potter :W

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 20:55 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb geen idee, sorry.

    Ik heb geen idee, sorry


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Geen idee, maar het klinkt wel goed, wil je me waarschuwen als je de story hebt gevonden?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    Geen idee, maar het klinkt wel goed, wil je me waarschuwen als je de story hebt gevonden?


    XD Zal ik doen.. Het was serieus een van de meest awesome stories die ik hier heb gelezen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Exposito schreef:
    Ik lees geen harry potter :W


    XD Okay ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, ik weet het niet.
    Maar ik geloof dat ik hem wel ooit eens gelezen heb o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kan het me vaag herinneren dat ik die ook heb gelezen, maar ik vind hem niet -.-'


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Avifors schreef:
    Ik kan het me vaag herinneren dat ik die ook heb gelezen, maar ik vind hem niet -.-'


    Toch bedankt >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Misschien heeft ze hem verwijderd? Of kijk naar je geschiedenis, of naar elke Dm story die je ziet. :']


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Misschien heeft ze hem verwijderd? Of kijk naar je geschiedenis, of naar elke Dm story die je ziet. :']


    Op het moment kijk ik naar elke DM story die quizlet vind XD It was a really awesome story


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lieve mensjes; Na het spitten door serieus alle DM verhalen; I found it!!

    http://www.quizlet.nl/stories/7189/betrayed----malfoy-/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.