• Slotje

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rum schreef:
    Even een vraagje. Waarom moet het allemaal vergeleken worden met Harry Potter? (:

    Omdat dat grappig is, zo vat ik het tenminste op. Fanwars? Dit is gewoon geinig =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De Hongerspelen zijn veel nieuwer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eigenlijk vind ik ze allebei geweldig. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben fan van beide. En omdat iets nieuwe is, hoeft het nog niet beter te zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Delinquent schreef:
    Natuurlijk, twilight is weer even uit het zicht en ze gaan gelijk de hongerspelen vs HP opzetten, fanwars uitlokken is zo zielig. Waarom kun je niet gewoon van HP en De Hongerspelen houden? (krul)


    Je moet worden wie je bent.

    Delinquent schreef:
    Natuurlijk, twilight is weer even uit het zicht en ze gaan gelijk de hongerspelen vs HP opzetten, fanwars uitlokken is zo zielig. Waarom kun je niet gewoon van HP en De Hongerspelen houden?


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Sleutelbloem schreef:
    Een heleboel redenen waarom de Hongerspelen beter zijn dan Harry Potter
    Ik zet dit topic hier omdat er geen Hongerspelen topic is

    1.De Hongerspelen is vanuit de ik persoon geschreven waardoor je beter met de hoofdpersoon kan meeleven

    Als je een topic andersom maakt komen er nog meer redenen, dus waarom lok je het uit....


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dratalun schreef:
    (...)
    Als je een topic andersom maakt komen er nog meer redenen, dus waarom lok je het uit....

    Ik wil niks uitlokken hoor, maar ik ag dat met twilight en Harry Potter en ik dacht waarom niet met de Hongerspelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Ik wil niks uitlokken hoor, maar ik ag dat met twilight en Harry Potter en ik dacht waarom niet met de Hongerspelen

    Ja, haha.

    De meeste mensen denken dat we ruzie zoeken, maar het is gewoon grappig x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee sorry, Harry Potter boven alles.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind dit totaal niet iets om te vergelijken. Daarbij vind ik Harry Potter duizendmaal creatiever, maar dat staat buiten mijn standpunt.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Ik vind dit totaal niet iets om te vergelijken. Daarbij vind ik Harry Potter duizendmaal creatiever, maar dat staat buiten mijn standpunt.

    Oneens
    Ik vind de Hongerspelen veel beter bedacht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Oneens
    Ik vind de Hongerspelen veel beter bedacht

    Vind jij. Maar je vergeet blijkbaar even hoe enorm Harry Potter's wereld is. En dan heb ik het over de kleine details. De personages zijn duizelingwekkend goed en diep uitgewerkt, alle kleine verhaallijntjes komen samen tot 1 grote verhaallijn, er gebeuren totaal onverwachtte dingen enz enz. Daarbij vergeet je dat er niets maar dan ook helemaal niets vergelijkbaar is met Harry Potter (toen het werd bedacht), en dat je al die dingen bedenkt, van de lokaties tot het Zwerkbal aan toe, vind ik getuigen van enorm veel creativiteit. Dat kun je gewoon niet ontkennen.

    Ik zeg niet dat de Hongerspelen slecht is, maar ik vind het onvergelijkbaar met zo'n legendarische en vooral tijdloze serie als Harry Potter waarmee miljoenen kinderen (waaronder ook ik) mee zijn opgegroeid.


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Vind jij. Maar je vergeet blijkbaar even hoe enorm Harry Potter's wereld is. En dan heb ik het over de kleine details. De personages zijn duizelingwekkend goed en diep uitgewerkt, alle kleine verhaallijntjes komen samen tot 1 grote verhaallijn, er gebeuren totaal onverwachtte dingen enz enz. Daarbij vergeet je dat er niets maar dan ook helemaal niets vergelijkbaar is met Harry Potter (toen het werd bedacht), en dat je al die dingen bedenkt, van de lokaties tot het Zwerkbal aan toe, vind ik getuigen van enorm veel creativiteit. Dat kun je gewoon niet ontkennen.

    Ik zeg niet dat de Hongerspelen slecht is, maar ik vind het onvergelijkbaar met zo'n legendarische en vooral tijdloze serie als Harry Potter waarmee miljoenen kinderen (waaronder ook ik) mee zijn opgegroeid.

    Amen _O_


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Tortuga schreef:
    (...)
    Vind jij. Maar je vergeet blijkbaar even hoe enorm Harry Potter's wereld is. En dan heb ik het over de kleine details. De personages zijn duizelingwekkend goed en diep uitgewerkt, alle kleine verhaallijntjes komen samen tot 1 grote verhaallijn, er gebeuren totaal onverwachtte dingen enz enz. Daarbij vergeet je dat er niets maar dan ook helemaal niets vergelijkbaar is met Harry Potter (toen het werd bedacht), en dat je al die dingen bedenkt, van de lokaties tot het Zwerkbal aan toe, vind ik getuigen van enorm veel creativiteit. Dat kun je gewoon niet ontkennen.

    Ik zeg niet dat de Hongerspelen slecht is, maar ik vind het onvergelijkbaar met zo'n legendarische en vooral tijdloze serie als Harry Potter waarmee miljoenen kinderen (waaronder ook ik) mee zijn opgegroeid.

    Maar het idee van tovenaars en heksen is al eeuwen oud, de Hongerspelen is echt helemaal zelf bedacht zeg maar, om eerlijk te zijn vind ik de Hongerspelen velen malen beter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one