• Slotje

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Delinquent schreef:
    Natuurlijk, twilight is weer even uit het zicht en ze gaan gelijk de hongerspelen vs HP opzetten, fanwars uitlokken is zo zielig. Waarom kun je niet gewoon van HP en De Hongerspelen houden? (krul)


    Dat is eigenlijk wel een beetje waar jaa... ;x


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind het persoonlijk dom dat steeds een nieuwe boekenreeks dat een beetje populair wordt, vergeleken wordt met HP.


    Take me to wonderland

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Maar het idee van tovenaars en heksen is al eeuwen oud, de Hongerspelen is echt helemaal zelf bedacht zeg maar, om eerlijk te zijn vind ik de Hongerspelen velen malen beter


    Bij Harry Potter is er juist gebruik gemaakt van zulke dingen, zoals runen, namen van sterren voor de personages, enzovoort.
    Er is echt heel goed over na gedacht.

    Ik ga niets zeggen in vergelijking met de hongerspelen, omdat ik op aanrader van een vriendin pas in het eerste hoofdstuk ben...

    verder ben ik het eens met Tortuga.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ik vind het gewoon zielig dat elke boekenreeks, filmreeks of whatever vergeleken moet worden met Harry Potter.
    Het eerste topic dat er was, was gevonden op een andere site, en hier wilden ze dat ook eens proberen.
    Maak dan gewoon een topic aan WAAROM die reeks zo goed is volgens jou,
    en ga het niet continu vergelijken, althans toch niet altijd met hetzelfde -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harry Potter is beter (nerd)


    As travars

    Kan dit topic gesloten worden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk eerlijk gezegd dat reeksen als Twilight en de Hongerspelen een soort van tijdelijk zijn, terwijl Harry Potter al jaren meegaat en waarschijnlijk ook nog heel lang bekend blijft.

    Delinquent schreef:
    Natuurlijk, twilight is weer even uit het zicht en ze gaan gelijk de hongerspelen vs HP opzetten, fanwars uitlokken is zo zielig. Waarom kun je niet gewoon van HP en De Hongerspelen houden? (krul)


    Precies wat ik dacht! Ze zijn gewoon allebei awesome! <3
    En, ik vind niet automatisch dat als het vanuit de Ik-vorm is geschreven het dan beter is. Da's gewoon een kwestie van smaak. :]


    There is freedom in the dark.

    Ik snap niet waarom mensen dingen blijven vergelijken met Harry Potter.
    Harry Potter is een groot succes en niets valt daar mee te vergelijken. Het lijkt me haast onmogelijk dat ieder andere boekenreeks die verfilmt wordt of eender wat dit kan overwinnen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rum schreef:
    Niet omdat ik fan ben van Harry Potter, maar dit is gewoon pathetic. Ga redenen bedenken waarom Jonas Brothers beter zijn dan Justin Bieber. Jeez.


    Ik vind de Jonas Brothers niet beter dan Justin Bieber dus er zijn niet echt goede redenen (A)

    Maar ik vind Harry Potter beter
    Want ik heb de hongerspelen niet gelezen


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Orchideous schreef:
    Ik snap niet waarom mensen dingen blijven vergelijken met Harry Potter.
    Harry Potter is een groot succes en niets valt daar mee te vergelijken. Het lijkt me haast onmogelijk dat ieder andere boekenreeks die verfilmt wordt of eender wat dit kan overwinnen.

    Ik heb al heel veel boeken gelezen , ook Harry Potter, maar de Hongerspelen trioligie is de enige triologie waarbij ik echt zoiets ahd van, Wow! Dit is echt heel super goed geschreven. Voor mij heeft de Hongerspelen Harry Potter al overwonne, ook al is het nog niet verfilmd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het beide geweldig(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Orchideous schreef:
    Ik snap niet waarom mensen dingen blijven vergelijken met Harry Potter.
    Harry Potter is een groot succes en niets valt daar mee te vergelijken. Het lijkt me haast onmogelijk dat ieder andere boekenreeks die verfilmt wordt of eender wat dit kan overwinnen.


    Harry Potter is ook heel leuk hoor, maar mijn aandacht heeft het niet meer.
    Eerlijk gezegt vind ik HP overdreven worden.


    Your make-up is terrible

    Rango schreef:
    Nu wil ik ook de hongerspelen gaan lezen haha (cat)
    Ik heb Hongerspelen nog niet gelezen.
    Of is er ook een film van?

    Nog geen film maar die komt in 2012 uit.


    De Hongerspelen is leuker.

    Deze twee zijn echt totaal niet te vergelijken. Ze hebben echt niks gemeen, afgezien van het feit dat het allebei door een vrouw geschreven is. Deze ruzie, aswell as this topic, is volledig ongegrond en onnodig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.