• Ik heb een vraag voor alle mensen die de Twilight boeken hebben gelezen + de films hebben gezien. Ik heb gemerkt dat veel mensen de boeken heel goed vinden en dat de films het verhaal een beetje hebben verpest. Maar eerlijk gezegd vind ik dat de boeken van Twilight redelijk slecht geschreven zijn. Het is allemaal zo langdradig en alles wat er gebeurt komt uiteindelijk gewoon steeds op hetzelfde neer. Voor de rest word er ook eigenlijk totaal geen spanning opgebouwd, ik heb het laatste boek zelfs nooit helemaal uitgelezen, want op het einde werd het echt zo saai. De films daarentegen vind ik dan toch beter, al heb ik wel de indruk dat ze een deel van hun succes te danken hebben aan de knappe acteurs die erin spelen, want het talent is toch redelijk ver te zoeken.

    En nou wil ik jullie mening horen. :Y)


    All was well.

    Infinitum schreef:
    Op zich vind ik dat allemaal wel meevallen. Maar echt topliteratuur is het zeker niet. Persoonlijk vind ik dan ook dat Host haar schrijfkwaliteiten veel beter laat zien. Dat vond ik echt een goed boek.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik vindt het boek heel mooi ik heb hem al 4x uit gelezen
    ook al vindt ik ehm indd wel langdradig. Ik denk dat ik beter eerst het boek had kunnen lezen en dan de film. maar i het begin wist ik niet eens dat er een boek van was.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3