• Ik heb een vraag voor alle mensen die de Twilight boeken hebben gelezen + de films hebben gezien. Ik heb gemerkt dat veel mensen de boeken heel goed vinden en dat de films het verhaal een beetje hebben verpest. Maar eerlijk gezegd vind ik dat de boeken van Twilight redelijk slecht geschreven zijn. Het is allemaal zo langdradig en alles wat er gebeurt komt uiteindelijk gewoon steeds op hetzelfde neer. Voor de rest word er ook eigenlijk totaal geen spanning opgebouwd, ik heb het laatste boek zelfs nooit helemaal uitgelezen, want op het einde werd het echt zo saai. De films daarentegen vind ik dan toch beter, al heb ik wel de indruk dat ze een deel van hun succes te danken hebben aan de knappe acteurs die erin spelen, want het talent is toch redelijk ver te zoeken.

En nou wil ik jullie mening horen. :Y)

All was well.

Ik ben het volledig met je eens!
    Alleen heb ik het hele boek wel uitgelezen, in de hoop dat er nog iets leuks zou gebeuren.

-Finally iemand die het met me eens is.

[ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 18:57 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

De boeken stinken,
    en de acteurs in de films ook.
    Punt, andere lijn.
    Da's mijn mening.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

twizzle schreef:
    ik vind de boeken beter, de films veranderen het juist.

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

De boeken zijn inderdaad wel een beetje langdradig, maar wel leuk. De films zien er best nep uit af en toe. Ik kies toch voor de boeken.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Vroeger vond ik de boeken en de films echt goed. Nu vind ik beide niet meer echt iets. Maar ik verkies dan toch de boeken. Iets aan hun acteerprestaties vind ik slecht. En de boeken zijn inderdaad uitgemolken maar die blijven nu eenmaal beter.

Harry Potter for live.

Haha oke OT; Ik vind de boeken beter, ook al zijn ze inderdaad langdradig. Maar de films, nee die vind ik niet goed. Al kijk ik ze wel allemaal. In de film vind ik alles zo gevoelloos over komen, en Bella is een brok zieligheid in de films die ik tot nu toe heb gezien. Altough, ben ik wel een tijdje een twilight fan geweest.

Alleen maar tranen van geluk

Ik vind ze beide niet heel geweldig, maar ik vind de boeken veel beter. In de boeken lees je de verhalen en emoties achter dingen, die in de film weg worden gelaten.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Boeken: Saai
    Films: hadden goed kunnen zijn als ze acteurs hadden gevonden met meer talent.

Take me to wonderland

De boeken zijn idd wel langdradig. En ja die knappe acteurs he, god wat zijn ze knap. Maar ik vind de films eigenlijk ook veel leuker, maar ik vind de boeken leuker omdat je meer komt te weten over de personen dan in de film en hoe ze denken en echt voelen. Want in de film zie je het en hoor je het, maar als je de boeken leest dan lees je het gevoel en kan je je makelijker in een personage verdiepen zegmaar, kon niet echt een goed woord verzinnen. Maar ik vind de boeken veel leuker maar de films zijn gewoon super geweldig door R-patz en Taylor.. :9~

Nadat ik de eerste film zag van Twilight en het idee niets vond, heb ik me niet eens aan de boeken gewaagd. Glinsterende vampieren en een hoofdpersoon met maar een emotie? No thank-you.

sommige mensen hebben dat inderdaad..
    ik lees altijd eerst het boek en kijk dan de film..
    en als dat niet lukt dan kijk ik eerst de film dan lees ik t boek :P
    maar iniedergeval..
    ik vind de boeken wel erg goed :)
    maar ik vind niet dat de films het verpesten ofzo..
    ik vind het gewoon beide goed

Ginevra schreef:
    Boeken: Saai
    Films: hadden goed kunnen zijn als ze acteurs hadden gevonden met meer talent.

die meer moest er nie echt bij :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

^ Wou beleefd blijven. ^^

Take me to wonderland

Ik vind de boeken beter omdat ze de emoties beter in kaart brengen.
    De films vind ik een grote teleurstelling omdat de acteurs de emoties niet goed kunnen overbrengen en er minstens 2 seconde stilte moet zijn tussen elke zin. O.o

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

In de eerste films is er veel te veel drama. Toen was er een andere regisseur en werden de films beter.
    In de boeken zit meer humor en is het spannender al is boek 4 op het einde heel slap.
    Ik vind de eerste boeken dus beter, van het derde deel vind ik beide wel goed en het vierde filmdeel moet nog komen.

Happy Birthday my Potter!