• Members of the WAG-gang

~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 10:34 ]

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Wel ik denk dat het dat is, een dat gewoon iedereen een beetje irriteerde waardoor er nu dit ontstaan is denk ik. Maar eigenlijk is het waar dat ze het nooit heeft (kunnen) uitlegd(gen).

Tears are words the heart can't say.

Exposito schreef:
    Wat is er met Marjolien?

Moet je EC 219, pagina 17 lezen.
    Daar is het gene voor gevallen

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Ik denk dat wij allemaal gewoon even behoefte hebben aan vakantie, en dan bedoel ik buitenland-vakantie. Daarna is het denk ik allemaal weer goed.

Maar inderdaad, Lien moet zelf maar even zeggen wat er nou mis is. Ze antwoord ook niet op msn, terwijl ze wel online is. Maar volgens mij kijkt ze film.

Hope goes lost but never dies.

Okee, ik wil ook wel eerlijk zijn. Maar ik denk wel dat ik dan een aantal mensen over me heen ga krijgen of dat mensen me gaan haten, en dat moet ik ook niet hebben weet je.

Duerre schreef:
    Ik denk dat wij allemaal gewoon even behoefte hebben aan vakantie, en dan bedoel ik buitenland-vakantie. Daarna is het denk ik allemaal weer goed.

Maar inderdaad, Lien moet zelf maar even zeggen wat er nou mis is. Ze antwoord ook niet op msn, terwijl ze wel online is. Maar volgens mij kijkt ze film.

Inderdaad..

En als we nou gewoon dat van Lien afwachten en verder niet meer er over gaan stressen o.i.d. dan scheelt dat ook weer een hoop irritaties enzo.

HOI _O_

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

ik ben hier vandenavond niet. Maar, Als ze online komt zouden we het beter proberen oplossen en eens denken over Amber haar idee. Het kan het samenleven hier wta makkelijk en vlotter doen gaan. Ander is het enkel een tikkende tijdbom die ooit is gaat ontploffen. En dan is het EC gedaan.

Duerre schreef:

Ja, agree. Ik wil Lien niet kwijt, niemand hier.

Duerre schreef:
    Okee, ik wil ook wel eerlijk zijn. Maar ik denk wel dat ik dan een aantal mensen over me heen ga krijgen of dat mensen me gaan haten, en dat moet ik ook niet hebben weet je.

Tsja, als je dus toch iets tegen mij hebt, van mij mag je het gewoon zeggen hoor ik kan er wel tegen haha.(bloos)

Alohaa Estheeer

Over dat idee, kijk hea, ik vind het best. Maar het is dat ik over niemand iets negatiefs kan zeggen. Natuurlijk erger ik me wel eens een keer aan iemand, dat heb ik altijd want ik ben gewoon een zeikwijf. Maar het zijn gewoon kleine ergeringen die erna weer over zijn. Ik haat niemand hier.

En toch vind ik dat er iets mag gebeuren, want op deze manier verliezen we mensen hoor. Dit is gewoon mijn mening.

IEDEREEN DIE IETS NEGATIEFS OVER ME HEEFT, ZEG HET NU DAN

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

ReinaxRamos schreef:
    (...)

Tsja, als je dus toch iets tegen mij hebt, van mij mag je het gewoon zeggen hoor ik kan er wel tegen haha.(bloos)

Ik zal je PB'en waar ik het gisteren met Lynn over had dan, als je beloofd dat je gewoon eerlijk zegt of je het er mee eens bent of niet.
    En dat je me niet gaat haten.

Ik zwijg al want ik heb het gevoel dat iedereen nu nog meer stresst. Ik ben weg Bye <3