• Members of the WAG-gang

    ~Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    ~Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    ~Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    ~Corvette - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Duerre - Amber - WAG van Lionel Messi.
    ~Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 10:34 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik denk dat de er te zeggen valt dat of er gebeurd iets of het EC gaat om het zowat te zeggen een stille dood tegemoet.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 12:40 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Number4 schreef:
    Gatsen just for saying maar weetje na alle miserie, is iedereen gewoon, kapot en volledig gstresst. Als dit zo verder gaat, gaat het Ec idd stoppen, gewoon omdat we niet meer samen kunnen leven met elkaar. Iedereen heft problemen, iedereen is prikkelbaar en net dan ga je je ergeren aan dingen waar je je vroeger mss niet aan ergerde. Maar op de manier van op elkaar zitten afgeven komen we er niet. Daarom vind ik persoonlijk Amber haar idee nog niet zo slecht. Want ik vrees dat er iets moet gaan gebeuren, want het begint hier wat een puinhoop te worden.

    Hiermee wil ik niemand aanspreken of beledigen. Dit is enkel mijn mening.

    Dat bedoelde ik er dus ook mee. Want met je irritaties achterhouden word het alleen maar erger, want dan ga je je thuis in stilte zitten ergeren aan iemand en dan uiteindelijk word het zo'n grote irritatie dat je gewoon uitbarst, en dan ontstaat er waarschijnlijk gewoon een dikke ruzie.
    En dat zou het einde van EC betekenen, en dat wil niemand denk ik.
    In ieder geval ik niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Duerre schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik er dus ook mee. Want met je irritaties achterhouden word het alleen maar erger, want dan ga je je thuis in stilte zitten ergeren aan iemand en dan uiteindelijk word het zo'n grote irritatie dat je gewoon uitbarst, en dan ontstaat er waarschijnlijk gewoon een dikke ruzie.
    En dat zou het einde van EC betekenen, en dat wil niemand denk ik.
    In ieder geval ik niet.
    Ik ook niet, maar ik vind niemand irritant of zo, ahaha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil dit ook niet, maar we steven er regelrecht op af? Hoe je het ook draait of keert.


    Tears are words the heart can't say.

    Eigenlijk wel.


    Hope goes lost but never dies.

    Wat zijn we nu filosofisch bezig, ahha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hey. Dit is wel mijn richting he.

    Wacht nooit te lang met kritiek en ergernis want anders komt het nooit meer goed.

    Regelrecht samengevat wat er in mijn cursussen staat. :W


    Tears are words the heart can't say.

    Maar, weetje
    Als jullie iets negatiefs van mij vinden, mogen jullie het nu wel zeggen
    Dan houd ik er rekening mee, ik raak alleen maar chaotisch als het anoniem gebeurd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Aloha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Anoniem is denk ik beter omdat het ander komt van weet je het al die heeft dat gezegt over die, en die over die. Dan komt er alleen maar nóg meer miserie van.


    Tears are words the heart can't say.

    Reina*O*


    Tears are words the heart can't say.

    Reinaaaaaaaa *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zijn er naast dat akkefietje van het WAG-verhaal nog meer irritaties, of is dat het enige? Want anders moeten we gewoon even met Marjolien het daar over hebben, want ik vind het ook best wel lullig voor haar. Ze heeft niet de kans gehad om het echt goed uit te leggen. Dus misschien valt het allemaal wel mee?

    En nou ja, ik had dus wat met Amber, maar daar was eigenlijk helemaal niks :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wat is er met Marjolien?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Elenaaaaaaa*O*
    Nikkii! *O*


    *laat


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.