• Nou kijk, vandaag was diploma uitreiking (5.5 uur naar gezeik luisteren) en nu komen de feestjes. Morgenavond is de eerst van een vriendin en haar vriend. Dan zondagavond van een vriendin samen met een andere vriendin (haar zusje) en gosh ik ga zo dood zijn. Ik ben nu al dood, en ik kan niet uitslapen dus hoe ga ik dit probleem oplossen? Ik moet naar allebei want het zijn mijn vrienden. En er zijn meer feestjes in aantocht dus ik heb hulp nodig! Oh, en wat neem ik als cadeau mee, een fles drank ofzo?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben al een week aan het feesten :Y)
    &ja, drank doet het altijd goed ;]


    And in that moment, we were infinite.

    Drank is altijd goed.
    En 's middags slapen?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Drank is altijd goed.
    En 's middags slapen?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Stray schreef:
    Drank is altijd goed.
    En 's middags slapen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Stray schreef:
    Drank is altijd goed.
    En 's middags slapen?


    Gradually, then suddenly..

    Ik denk dat je een hoop koffie moet gaan drinken Anne, meer zit er denk ik niet op. In de middag gaan slapen lijkt me geen strak plan, dat breekt alleen maar.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Only sleep when you're dead. De kunst van feestjes is zodanig drinken/blowen en energydrank drinken, dat je vanzelf weer over het vermoeide punt heen komt. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Stray schreef:
    Drank is altijd goed.
    En 's middags slapen?

    Sevenfold schreef:
    Only sleep when you're dead. De kunst van feestjes is zodanig drinken/blowen en energydrank drinken, dat je vanzelf weer over het vermoeide punt heen komt. :Y)

    Jij snapt het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.