• Zoals de titel al zegt heb ik 2 vragen die al best wel lang door mijn hoofd spoken.

    1. Kent iemand een liedje die over 'verboden' liefde gaat? Net zoals Romeo en Julliet? (Geen Justin Bieber Stuck in the moment of wat dan ook van hem.)

    2. Hoe neem je in hemelsnaam en abbo op een topic? n.n

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 20:30 ]


    Love isn't blind, It's retarded.

    1. Misschien 'Tomorrow' van Chris Young? Of 'Anywhere' van Evanescence? Die tweede is mooier, denk ik.
    2. Als je een reactie plaatst, zie je daaronder een balkje staan: Geen notificatie van reacties. Klik dat aan en klik dan op 'Notificatie van iedere reactie na mijn bericht'.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1. Er zullen er heus zijn.
    2. Als je een reactie plaatst kun je kiezen voor 'Notificaties na elk bericht...'


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    1. Love Story van Taylor Swift (als je haar niet goed vind kan je ook de rock versie van Dave Days beluisteren)
    2Gaat dat dan?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Defensive schreef:
    1. Misschien 'Tomorrow' van Chris Young? Of 'Anywhere' van Evanescence? Die tweede is mooier, denk ik.
    2. Als je een reactie plaatst, zie je daaronder een balkje staan: Geen notificatie van reacties. Klik dat aan en klik dan op 'Notificatie van iedere reactie na mijn bericht'.


    Dankjewel! Ik zag het eerst niet!:"D


    Love isn't blind, It's retarded.

    Colombia schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik zag het eerst niet!:"D


    Graag gedaan hoor!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tom Dice - Forbidden Love


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.