Dus blijkbaar was er gisteren in Amsterdam de opening van een foto tentoonstelling over Harry Potter op het Rembrandtsplein. En nee, het was niet zomaar een opening, want Rupert Grint (Ron), James Phelps en Oliver Phelps (Fred en George) waren ook aanwezig! Ik zag net op Tumblr een foto dat een meisje had getrokken die erbij was. Nou wil ik vragen of iemand er naartoe is geweest, maar waarschijnlijk niet want ik heb hier geen enkel topic van gezien ofzo? En nou voel ik me dom, want ik wist het niet en ik wou hun zien! Al moest ik naar een ander land gaan rijden.
LetsKrull schreef:
Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o
En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..
LetsKrull schreef:
Weet je dat die actrice die Luna speelt, en nog een acteur uit HP, de tentoonstelling in Belgie hebben geopend/gaan openen? - tenminste, dat dacht ik ;o
En nee ik ben niet geweest, ik wil wel graag naar die tentoonstelling maar ik denk niet dat dat gaat..
Da's Evanny Lynch, en dat was al geweest, geloof ik.
Omg!
Ik was in Amsterdam, gisteren )x Is die tentoonstelling er nog? Want dan ga ik morgen (:
Ja had ik ook over gelezen.
Maar niet heen geweest.
Dit meisje wel:[url] http://jentelammerts.blogspot.com/[/url]
Ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ze heeft foto's daarvan op haar blog.