• De meeste van ons zijn natuurlijk opgegroeit met Harry Potter.
    en iedereen wil natuurlijk heel graag het laatste deel zien.
    maar ik vind het best raar.
    Want ik ben echt met harry potter opgegroeit, en als zometeen het laatste deel uit is, is het gewoon afgelopen.
    met de boeken vond ik het al een raar idee, maar toen wist je nog dat er een film zou komen.
    en na deze film komt er hellemaal geen Harry Potter meer.

    Sorry, daar dacht ik opeens aan, en vond het best een onwerkelijk idee. ;x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eerlijk gezegd ben ik blij dat die serie weer gedaan is. Ik weet niet, maar ik vind die boeken doodsaai en de films maar slapjes.
    Maar, ik kan erin komen dat jullie verdrietig zijn.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nog maar 14 dagen... Ik ga niet naar de bios, niemand wilt mee en ik heb geen zin om daar in mijn eentje te gaan zitten huilen...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb hetzelfde. Ik kan er nog steeds niet inkomen dat het dadelijk afgelopen is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Styles schreef:
    (...)
    Bij twilight heb ik dat totaal niet.
    Ik heb alle boeken gelezen al alle films gezien. [behalve Breaking dawn]
    maar ik kijk niet zo tegen het die film aan, als ik bij Harry Potter heb.
    aangezien Twilight, maar een paar jaar gedeurt heedt.
    en Harry potter, werkelijk bijna heel mijn jeugd., ;3

    En dat maakt nou precies het verschil. Je bent als het ware opgegroeit met de karakters. Zoiets zal Twilight never nooit bereiken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 19:16 ]


    ars moriendi

    Pff ik voelde me zó leeg toen ik het laatste boek uit had, dus zal me wel heeel verrot voelen als ik de film heb gezien o:


    Alleen maar tranen van geluk

    Tortuga schreef:
    (...)
    En dat maakt nou precies het verschil. Je bent als het ware opgegroeit met de karakters. Zoiets zal Twilight never nooit bereiken.

    Haha zitten wij op een lijn dan xD


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hooligan schreef:
    Ja, het is ook raar, ik snap wat precies wat je bedoelt :')


    Love isn't blind, It's retarded.

    Is wel gek maar ik schenk er geen aandacht aan. Het is maar een reeks films.


    Gradually, then suddenly..

    ik ben blij dat Pottermore er gelukkig nog is...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind het echt gewoon erg is kijk er echt al sinds klein af aan ernaar! En vind het echt erg dat het stopt en ik heb echt het gevoel dat er nog een deel komt. ;x


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Tsja, ik snap wat je bedoelt, maar ergens vind ik het zo wel goed, het is wel genoeg geweest na tien jaar (:

    En daarnaast heb ik alweer een nieuwe verslaving gevonden; The Hungergames & daar komen ook nog films van uit, dus daar ben ik dan weer zoet mee :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Weet ik. En ik baal ervan.
    Vanaf deel 1 kijk ik het in de bioscoop. Elk deel heb ik minstens 4/5 keer gezien. Ik ga altijd met mijn moeder en broer ernaar toe. En nu... Is het over!? ):


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik wil niet dat het afloopt...
    Als het afgelopen is dan koop ik alle boeken die ik nog niet heb en alle films en dan ga ik ze kijken en huilen. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, dat is echt raar. Dat is gewoon een stuk uit u leven.
    Maar Harry Potter is wel onsterfelijk. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is maar een boeken/film reeks?


    To infinity and beyond •