• De meeste van ons zijn natuurlijk opgegroeit met Harry Potter.
    en iedereen wil natuurlijk heel graag het laatste deel zien.
    maar ik vind het best raar.
    Want ik ben echt met harry potter opgegroeit, en als zometeen het laatste deel uit is, is het gewoon afgelopen.
    met de boeken vond ik het al een raar idee, maar toen wist je nog dat er een film zou komen.
    en na deze film komt er hellemaal geen Harry Potter meer.

    Sorry, daar dacht ik opeens aan, en vond het best een onwerkelijk idee. ;x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    The same here ;) Ik kan het me ook bijna niet voorstellen dat er geen nieuwe delen meer komen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, het is ook raar, ik snap wat precies wat je bedoelt :')

    Klopt, ik denk dat ik ook met een heel dubbel gevoel die laatste film ga zien..


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ben er mee opgegroeit (van ongeveer mijn 9de tot mijn 17e, ben nu bijna 18), en het lijkt net of er zo een stuk van mijn jeugd wordt afgesloten :'D Klinkt heel dramatisch, maar zo voelt het wel.


    ars moriendi

    Nouja ik vind het ontzettend jammer dat het na deze film gestopt is. Ik denk dat ik daarna nog gewoon zit te wachten op een volgende film (joehoe)


    -

    Tortuga schreef:
    Ben er mee opgegroeit (van ongeveer mijn 9de tot mijn 17e, ben nu bijna 18), en het lijkt net of er zo een stuk van mijn jeugd wordt afgesloten :'D Klinkt heel dramatisch, maar zo voelt het wel.

    nee, dat klinkt niet dramatisch, voor mij tenminstne niet, want zo kijk ik er dus precies ook tegenaan.,
    daarom klinkt het zo onwerkelijk voor me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb daar al al eens een topic over gemaakt :']
    Ik vind het ook een raar idee. Sinds ik me kan herinneren komt er steeds een nieuwe film uit en dat is nu bijna afgelopen.


    Caution first, always.

    Stu schreef:
    Ik heb daar al al eens een topic over gemaakt :']
    Ik vind het ook een raar idee. Sinds ik me kan herinneren komt er steeds een nieuwe film uit en dat is nu bijna afgelopen.

    oww, I didn't know that., ;x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben ook opgegroeid met Harry Potter, en zelfs nu ik bijna 16 ben, ben ik er nog helemaal gek op die toverwereld! Het zal raar zijn, maar dat is nu namelijk bij andere dingen zoals Twilight bijvoorbeeld ook.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik weet zeker dat als ik die laatste film heb gezien ik me helemaal leeg ga voelen vanbinnen. Alsof een deel van mijn leven net gestopt is.. Misschien ga ik ook wel wenen en nou klink ik zielig, maar ik weet het haast zeker. (cat)


    All was well.

    Feedback schreef:
    Ik ben ook opgegroeid met Harry Potter, en zelfs nu ik bijna 16 ben, ben ik er nog helemaal gek op die toverwereld! Het zal raar zijn, maar dat is nu namelijk bij andere dingen zoals Twilight bijvoorbeeld ook.

    Bij twilight heb ik dat totaal niet.
    Ik heb alle boeken gelezen al alle films gezien. [behalve Breaking dawn]
    maar ik kijk niet zo tegen het die film aan, als ik bij Harry Potter heb.
    aangezien Twilight, maar een paar jaar gedeurt heedt.
    en Harry potter, werkelijk bijna heel mijn jeugd., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    oww, I didn't know that., ;x

    Maakt niet uit ^^


    Caution first, always.

    Aan alles komt een einde (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Hé! Er is nu precies iets op tv over HP7 :']
    Jeugdjournaal n_n


    Caution first, always.

    Hooligan schreef:
    Ja, het is ook raar, ik snap wat precies wat je bedoelt :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.