Ik vind het ook een sport, Matched. Wel degelijk, ik train heel veel op dressuurpaarden en train die beesten ook, het is wat anders omdat je met een levend wezen te maken hebt en niet met een bal. Ook is het bullshit dat paardrijden geen beweging is, want ik rijd ook in het bos (training voor de spieren van het paard) en dan ben je al gauw twee uur aan het galopperen en af en toe een sprong maken, kun je nagaan hoe sterk je bovenbenen daarvoor moeten zijn?
Kijk anders een keer naar de Grand National (steeplechase) en hoeveel mensen daar van hun paard vallen, ik vind het ongelooflijk als er mensen zijn (daarna nog) die paardrijden geen sport vinden.
Ja, met paardrijden kun je geld verdienen, wat dacht je van 500 euro? (ik noem maar een bedrag)
Ik rijd al sinds ik acht ben iedere week minimaal één keer dus dat is zes jaar lang, en over een paar weken heb ik kamp daar.
Paardrijden is hard werken en je moet er geduld voor hebben, je kunt een paard niet forceren, net zo min als je jezelf kunt forceren tot het doen van dingen die jij niet wilt.
Paardrijden is een sport. Punt.
Hackers suck - and so do you, assh*le