• Beste mevrouw (achternaam prive),

    Aangezien we onze uilen met het weer van de laatste tijd niet van Engeland naar Nederland hebben kunnen laten vliegen, heb ik in overleg met schoolhoofd Anderling besloten dat we het voor onze buitenlandse studenten op den technische toer gaan doen.
    Vorige week is het kantoor van het schoolhoofd eens flink opgeruimd en tijdens het opruimen zijn we er helaas achter gekomen dat we uw brief sinds uw elfde jaar nog steeds in het bovenste laatje van het bureau hadden liggen. Om u toch nog een kans te geven om uw opleiding aan Zweinstein hoge school voor hekserij en hocuspocus af te maken kunt u uw laatste drie jaar op onze school komen. Natuurlijk weten wij ook dat u een stuk achter loop met de leerstof bieden wij, de leraren van Zweinstein, u een zomercursus aan waarin u al uw sof bij geleerd krijgt.
    Zoals u later vandaag misschien te horen krijgt bieden wij dezelfde studie aan aan uw vriendin Romi (achternaam prive). Samen met haar zult u worden opgehaald als u met uw Harry Potter kamp in Londen verblijft, om daarna de trein richting Zweinstein te nemen.
    Ik hoop snel weer iets van u te horen.
    Als u contact met ons opneemt zult u daarna een boekenlijst krijgen opgestuurd waar de benodigdheden van het volgende schooljaar op staan.

    Met vriendelijke groet,
    Marcel Lubbermans,
    Assistent hoofd van Zweinsteins Hoge School voor Hekserij en Hocuspocus
    Afdelingsleider van Griffoendor


    Oh, als dat nou eens waar zou zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 14:57 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    haha, zo een brief zou ik ik ook wel willen. -aa-

    Ik vind het grappig dat Neville hem geschreven heeft. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ahw, ik zou dan echt verdrietig zijn als ik geen brief kreeg. Gelukkig keek ik HP toen nog niet.

    Maar, ik heb nog kans. Op mijn 14e kan ik maybe naar het Huis van de Nacht en als dat niet lukt op mijn 17e naar een of ander wereldje uit een ander vaag boek :P


    Ja, het Huis van de Nacht is voor mij ook nog een optie! Of Narnia...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Captain schreef:
    Ik vind het grappig dat Neville hem geschreven heeft. :'D

    Haha, dat vond ik ook een leuk detail :'3

    Echt grappig die brief. Ik weet nog dat ik toen ik 11 was stiekem een héééél klein beetje hoop had..(cat)


    ars moriendi

    LENI schreef:
    (...)


    (puh)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 12:05 ]


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Mile schreef:
    haha, zo een brief zou ik ik ook wel willen. -aa-


    "You'll stay with me?" "Until the very end."