• Beste mevrouw (achternaam prive),

    Aangezien we onze uilen met het weer van de laatste tijd niet van Engeland naar Nederland hebben kunnen laten vliegen, heb ik in overleg met schoolhoofd Anderling besloten dat we het voor onze buitenlandse studenten op den technische toer gaan doen.
    Vorige week is het kantoor van het schoolhoofd eens flink opgeruimd en tijdens het opruimen zijn we er helaas achter gekomen dat we uw brief sinds uw elfde jaar nog steeds in het bovenste laatje van het bureau hadden liggen. Om u toch nog een kans te geven om uw opleiding aan Zweinstein hoge school voor hekserij en hocuspocus af te maken kunt u uw laatste drie jaar op onze school komen. Natuurlijk weten wij ook dat u een stuk achter loop met de leerstof bieden wij, de leraren van Zweinstein, u een zomercursus aan waarin u al uw sof bij geleerd krijgt.
    Zoals u later vandaag misschien te horen krijgt bieden wij dezelfde studie aan aan uw vriendin Romi (achternaam prive). Samen met haar zult u worden opgehaald als u met uw Harry Potter kamp in Londen verblijft, om daarna de trein richting Zweinstein te nemen.
    Ik hoop snel weer iets van u te horen.
    Als u contact met ons opneemt zult u daarna een boekenlijst krijgen opgestuurd waar de benodigdheden van het volgende schooljaar op staan.

    Met vriendelijke groet,
    Marcel Lubbermans,
    Assistent hoofd van Zweinsteins Hoge School voor Hekserij en Hocuspocus
    Afdelingsleider van Griffoendor


    Oh, als dat nou eens waar zou zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 14:57 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Atmosphere schreef:
    (...)
    Lol zou je dat dan niet een béetje genaait vinden?
    Dat ze m waren vergeten :'D (cat)


    Hoe bedoel je? :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    tijdens het opruimen zijn we er helaas achter gekomen dat we uw brief sinds uw elfde jaar nog steeds in het bovenste laatje van het bureau hadden liggen.

    Pffffffffh D:

    Atmosphere schreef:
    tijdens het opruimen zijn we er helaas achter gekomen dat we uw brief sinds uw elfde jaar nog steeds in het bovenste laatje van het bureau hadden liggen.

    Pffffffffh D:


    Oh, dat :'D
    Ik vond het eigenlijk best wel grappig. Maar het zou inderdaad genaaid zijn als dat echt zo was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Genius schreef:
    Ik wou dat ik zo'n brief kreeg (no_chears)


    Food.

    Die wil ik ook =O

    Maar ik blijf geloven dat mijn ouders hem geheimhouden, omdat ze HP haten whahaha x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Die wil ik ook =O

    Maar ik blijf geloven dat mijn ouders hem geheimhouden, omdat ze HP haten whahaha x)


    Ik weet nog wel toen ik net elf was... :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik weet nog wel toen ik net elf was... :Y)

    Ahw, ik zou dan echt verdrietig zijn als ik geen brief kreeg. Gelukkig keek ik HP toen nog niet.

    Maar, ik heb nog kans. Op mijn 14e kan ik maybe naar het Huis van de Nacht en als dat niet lukt op mijn 17e naar een of ander wereldje uit een ander vaag boek :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ah, was t maar waar! ö


    Alleen maar tranen van geluk

    Defensive schreef:
    (...)

    Oeh, dan zou ik naar Zweinstein gaan :'D
    Heb ik nog wel schoolspullen nodig.

    Wat een verschrikkelijk goed idee. :)
    Dan wil ik ook een brief.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Genius schreef:
    Ik wou dat ik zo'n brief kreeg (no_chears)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wou dat ik zo'n brief kreeg :/
    *sniff* WHY!!!!!!!!


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    OMG jij hebt echt een geweldige vriendin

    Waah, super geniaal! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Atmosphere schreef:
    Bwahaa, wel best grappig dat een brief uit Engeland in het Nederlands is (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Atiras schreef:
    Nu heb ik zin om te gaan rpg'en en doen alsof die brief echt is :'D


    Behind the laughter it actually means something.